×
×
جدیدترین‌‌ها

حوالی استادیوم
برخورد دوگانه با فوتسال بانوان

  • کد نوشته: 20843
  • مهر 8, 1400
  • نخست نیوز – علیرضا مجمع – در این روزهای بی‌ فوتبالی که هنوز لیگ شروع نشده بازی‌های ملی می‌تواند ما را از این خمودگی نجات دهد. فوتسال ما در آستانه نیمه‌نهایی جام جهانی است. شاهکار فوتبالی این روزها اما صعود دخترانمان به جام ملت‌های آسیا برای اولین بار است. دخترانی که با هزار مشقت باورنکردنی […]

    برخورد دوگانه با فوتسال بانوان

    نخست نیوزعلیرضا مجمع – در این روزهای بی‌ فوتبالی که هنوز لیگ شروع نشده بازی‌های ملی می‌تواند ما را از این خمودگی نجات دهد. فوتسال ما در آستانه نیمه‌نهایی جام جهانی است. شاهکار فوتبالی این روزها اما صعود دخترانمان به جام ملت‌های آسیا برای اولین بار است. دخترانی که با هزار مشقت باورنکردنی مثل پوشش یکدست شیک و ترو تمیز برخلاف لباس‌های تیم‌های المپیکی‌مان توانستند سری توی سرها دربیاورند و مردمشان را شاد کنند. این وسط اما از این شادی سهم ما کجا قرار داشت؟

    *

    هیچ‌کدام از شبکه های تلویزیونی سه و ورزش این صعود را پخش نکردند. می‌شود یکی بیاید و توضیح دهد این تلویزیون عریض و طویل با بودجه چند ده هزار میلیاردی دقیقا باید کجا برای حال خوب مردم تلاش کند؟ این تلویزیون کارش فقط شده اینکه سنگ بیاندازد جلوی پای مجریانش و آنها را یکی یکی تارو مار کند؟ مجید وارث را که فراری دادندُ مزدک میرزایی که عطای تلویزیون را به لقایش بخشید و رفت توی بغل تلویزیونی که به جز برنامه خودش هیچ برنامه‌ای در آن ارزش دیدن ندارد و عادل فردوسی‌پور را هم که خانه نشین‌ کرده‌اید. جالب این است که مجید وارث با یک اتاق کوچک در استرالیا که برای خودش ساخته است روی تلویزیون را کم کرده است و با گستاخی هر چه تمام‌تر از روی سایت او فوتبالی که باید پخش کنند را نشان می‌دهند. این رویه یعنی پول مردم را بالا می‌کشند و یک آب هم روش. واقعا شرم‌آور است این حجم از نگاه متفرعنانه به مردم. این بچه‌ها مگر بچه‌های غریبه‌اند؟ آنها نرفته‌اند برای این کشور افتخار بیاورند؟ نرفته‌اند پرچم ایران را بالا ببرند؟ این برخورد مثل برخورد ناپدری با بچه زن صیغه‌ای است. از این مثال محترمانه‌تر نمی‌توانستم بزنم. اگر شما بلدید بسم‌الله.

    *

    محرم نوید کیا یک‌تنه دارد جور همه ندانم‌کاری‌های اصفهانی‌ها را در فوتبال ایران می‌کشد. قضیه از این قرار است که پرسپولیس به عنوان تنها تیم ایرانی حاضر در مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان آسیا بدون هیچ بازی رسمی قرار است در عربستان جلوی الهلال قرار بگیرد. خب این وسط یحیی گل محمدی از محرم نویدکیا خواست که پرسپولیس روز دهم مهر ماه بتواند با سپاهان یک بازی تدارکاتی جدی برگزار کند. این تقاضا مورد موافقت نوید کیا قرار گرفت. اما انگار تماشاگران اصفهانی و ایضا باشگاه‌های رقیب تهرانی خیلی دوست ندارند سپاهان در این بازی حضور پیدا کند. نویدکیا هم مستقیم مقابل این نگاه عقب‌مانده گفته است که یک روز باید این عناد کور تمام شود و همه از فوتبال لذت ببرند. این نگاه محرم به شدت نگاه درستی است و می‌تواند سپاهان را در این فصل به عنوان رقیب جدی پرسپولیس مطرح کند. این را تماشاگران اگر بفهمند فونتبال ما گام‌ها به جلو برداشته است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *