×
×
جدیدترین‌‌ها

خرید اسپرسو ساز سیج از نمایندگی فروش

  • کد نوشته: 101548
  • تیر 10, 1403
  • امروزه شاید کمتر نوشیدنی پیدا شود که توانسته باشد همانند قهوه، آرامش را به ما هدیه کند. قهوه و فرهنگ مربوط به آن اگر چه در ابتدا مربوط به کشور ها و فرهنگ هایی خاص بوده، اما به خوبی توانسته جای خود را در دنیا باز نماید.
    خرید اسپرسو ساز سیج از نمایندگی فروش

    به گزارش نخست نیوز،

    به نقل از فروشگاه سیج، به جز طعم و رایحه قهوه که جذابیت طعمی خاصی به آن بخشیده، باید محبوبیت آن را مدیون ماده ای به نام کافئین دانست. این ماده سبب آن شده تا قهوه، به نوشیدنی انرژی زا مورد علاقه جوانان و افراد شاغل تبدیل شود. به هر حال نوشیدن یک فنجان قهوه می تواند روز شما را بسازد! نوشیدنی هایی که بر پایه قهوه درست می شوند بر اساس روش آماده سازی و افزودنی هایشان دسته بندی می شوند. یکی ازمحبوب ترین این نوشیدنی ها یعنی اسپرسو و دستگاه سازنده اش اسپرسو ساز سیج، موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

    اسپرسو ساز سیج ، نیاز شما و خانه
    در زمینه ماشین اسپرسو خانگی، برند های متفاوتی در بازار وجود دارند که به تولید دستگاه اسپرسو خانگی می پردازند که از جمله برندهای معروف اسپرسو سیج SAGE می باشد. این برند همیشه جزو بهترین برندها بوده است. به طور کلی دستگاه اسپرسو ساز سیج از شیوه یکسانی برای عمل آوری قهوه استفاده می کند. آبی که در درون مخزن دستگاه قرار دارد پس از گرم شدن با دمای حدود 95 درجه، با فشار از روی قهوه فشرده ای که کمی نرمتر از قهوه های دیگر آسیاب شده می گذرد.

    نکات لازم جهت خرید دستگاه اسپرسو ساز

    ماشین اسپرسو سیج اگر چه از مکانیزم تقریباً ساده ای پیروی می کند، اما تفاوت هایی نیز با بقیه دستگاه ها دارد. همین تفاوت ها چیزیست که شما هنگام خرید دستگاه اسپرسو ساز باید در نظر بگیرید. اولین مورد برند سازنده دستگاه است که باید به آن اهمیت داد. دلیل این اهمیت این است که برند هایی مانند سیج، به عنوان سازندگان مطرح اسپرسو ساز شناخته می شوند. این شرکت به صورت تخصصی به ساخت دستگاه اسپرسو می پردازد؛ پس اگر قصد خرید دارید به سراغ برند های بی نام و نشان نروید. مورد دوم توان دستگاه است. هر قدر که توان دستگاه بالا باشد، آب سریع تر داغ شده و پمپ کردن آب داغ بهتر انجام می شود. اگر در روز قرار نیست زیاد اسپرسو میل نمایید، یک دستگاه با قیمت معمولی هم برای شما کافیست؛ اما اگر تعداد کاربران زیادی دارید یا برای مهمانی های خانوادگی استفاده می کنید، یک اسپرسو ساز قوی تر مورد نیاز شماست.

    مورد دیگر کاربری دستگاه است که آن را از بقیه متمایز می کند. اسپرسو ساز سیج به انواع دستی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می شوند. هر قدر کاربری با دستگاه، اتوماتیک باشد لذت درست کردن قهوه برای شما دلچسب تر و جذاب تر می شود. از طرفی آپشن های دستگاه به شدت به شما در درست آماده کردن یک فنجان قهوه کمک می کند. در هنگام خرید دستگاه به قابلیت شستشوی آن حتماً دقت کنید. شستشوی راحت سبب بالا رفتن عمر دستگاه اسپرسو و آسانی کار شما می شود. فراموش نکنید هر دستگاهی ممکن است روزی خراب بشود، پس در هنگام خرید دستگاه حتماً به ضمانت و خدمات پس از فروش آن دقت کنید.

    منبع ایسنا

    برچسب ها اسپرسو ساز سیج

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *