×
×
جدیدترین‌‌ها

انتخابات در سلامت و امنیت برگزار شد،
خزایی: مردم حضور فعال در انتخابات داشتند

  • کد نوشته: 101463
  • تیر 9, 1403
  • نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: افراد با سلایق مختلف در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند و مشارکت فعالی در انتخابات داشتند.
    خزایی: مردم حضور فعال در انتخابات داشتند

    به گزارش نخست نیوز، علی خزایی در گفت‌وگو با نخست ، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه ۱۴۰۳ بیان کرد: سربازان گمنام و حافظان امنیت با تلاش خود توانستند رکن اصلی انتخابات یعنی امنیت انتخابات را تامین کنند و در این راه جانفشانی‌های زیادی داشتند که جای تجلیل دارد.

    وی ادامه داد: مدافعان امنیت در برابر هجمه سنگین امنیتی دشمن ایستادگی کرده و اجازه خدشه وارد کردن به امنیت انتخابات را ندادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

    نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، در ادامه با بیان اینکه چهار رکن امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت انتخابات برقرار بود، اظهار کرد: شورای نگهبان زمینه سازی رقابت را فراهم کرد. برای حفظ سلامت انتخابات نیز هم مجریان و هم ناظران تلاش کردند. رقابت نیز به خوبی شکل گرفت و افراد با سلایق مختلف در پای صندوق های رای حضور پیدا کردند.

    خزایی با بیان اینکه علی رغم اینکه در ۶ ماه گذشته این سومین انتخابات بود ولی مردم باز هم آگاهانه در صحنه حاضر شدند، تصریح کرد: افزایش مشارکت عقبه اجتماعی و سیاسی جمهوری اسلامی را تقویت می کند و پایه های جمهوری اسلامی تقویت خواهد شد. انقلاب ما انقلاب مردمی است. مانند غربی ها نیستیم که نگاه تزئینی و مقطعی به مردم داشته باشیم. ادامه مسیر انقلاب وابسته به مشارکت مردم در همه عرصه ها است.

    وی در پایان تاکید کرد: جا دارد از مردم عزیز که با این همه مشکلات معیشتی در انتخابات حضور پیدا کردند، تجلیل کنیم. ان‌شاءالله اگر انتخابات دو مرحله ای شد شاهد حضور پرشور مردم در دور دوم انتخابات نیز باشیم.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *