×
×
جدیدترین‌‌ها

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح

  • کد نوشته: 101200
  • تیر 7, 1403
  • انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح فردا (جمعه) کلید می‌خورد. مشارکت بالا و انتخاب اصلح دو اولویت ملت در انتخابات است.
    مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح

    به گزارش نخست نیوز، دکتر علی خسروشاهی_مردم همیشه درصحنه می‌دانند مشارکت آنان چقدر مهم است و انتخاب شخصی که بتواند برای ایران اسلامی در این برهه زمانی مفید باشد بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

    شرکت در انتخابات علاوه بر آنکه حق شهروندی است؛ تکلیف و فریضه مهم و یک عمل صالح سیاسی تکمیل‌کننده حماسه باشکوه بدرقه، تشییع و برگزاری مجالس شهیدان خدمت است. ازاین‌رو در انتخاب اصلح توجه به معیارها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خدمات شهید رییسی انتظارات از رییس جمهور را در نگاه ملت تغییر داده است.

    در انتخاب اصلح، رییس جمهور شهید ما تراز است؛ خدمت به مردم، مدیریت، تدبیر و خستگی‌ناپذیری، سیاست ورزی مومنانه، اخلاق‌مداری و پایداری بر ارزش‌های اسلامی، سازش‌ناپذیری با دشمنان و یاری مظلومان باید ملاک باشد.

    به همین دلیل شاخص‌های مطرح‌شده توسط مقام معظم رهبری بهترین نصاب است و باید بدانیم اصلح به معنای صالح‌ترین فرد می‌باشد و فرد منتخب با نظر به عملکرد دولت جاری، باید در حوزه‌ داخلی شخصیتی پرکار بوده و به‌دوراز نگاه‌های جریانی و سیاسی به‌دنبال جذب همکارانی شایسته باشد.

    رییس‌جمهور منتخب باید قادر باشد خلاهای باقیمانده در سیاست خارجی کشور را با جذب حداکثری و در قالب روابط دوستانه جبران کند که البته این مهم فقط بر اساس مصلحت و عزت نظام و حکمت‌های‌ انقلاب ممکن خواهد بود.

    طبیعی است که چنانچه رییس‌جمهوری بیاید که مسایل حزبی و گروهی و سیاسی خود را دنبال کرده و ثروت و منابع کشور را ضایع کند یا کابینه‌ای را انتخاب کند که مشکلات مردم برایشان موضوعیت نداشته باشد، کشور دچار عقب‌ماندگی خواهد شد.

    رییس‌جمهور منتخب باید در مسیر رفع محرومیت اقتصادی و فرهنگی توامان، حداکثر توان فکری و عملی خود

    مردم باید آگاهانه و با چشم‌باز فردی را انتخاب کنند که در سوابق سیاسی و فرهنگی قبلی و کنونی‌اش موفق بوده باشد.  در ایران از این افراد کم نداریم، بنابراین رفع مشکلات و نقایص کشور با افراد صادق‌القول، متخصص، متعهد و دلسوز نسبت به طبقات ضعیف جامعه امکان‌پذیر خواهد بود.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *