×
×
جدیدترین‌‌ها

مشهد ، کانون داغ انتخابات

  • کد نوشته: 101198
  • تیر 7, 1403
  • آیا انتخابات در تعیین سرنوشت مردم یک کشور تاثیر دارد؟ پاسخ این پرسش را می توان دو پهلو نوشت، می توان گفت در شرایطی که کاندیداها گلچین شده از یک گروه یا حاکمان باشند ،همانند آنچه مدعی اند در دوره پهلوی رخ می داد، انتخابات تاثیر خاصی در تعیین یا تغییر سرنوشت مردم کشور ندارد.  یا مانند برخی از انتخابات بعد از انقلاب که گروهی مدعی مهندسی انتخابات از سوی شورای نگهبان بودند.
    مشهد ، کانون داغ انتخابات

    نخست نیوز، سعید کوشافر_اما در بسیاری از انتخابات برگزار شده در کشورمان ، فهرست کاندیداها از تمام سلایق و جناهای سیاسی ،فکری و فرهنگی و حتی مکاتب اقتصادی حضور داشتند. در این شرایط حتی به فرض که انتخاب محدود باشد، می توان با رای دادن به کاندیدای همسو با سلیقه نقشی در تعیین و تغییر سرنوشت کشور داست. در انتخابات این دوره ریاست جمهوری، به عمد یا از روی سهو، شورای نگهبان کاندیداهایی را تاید صلاحیت کرده است، به گونه ای که از تندرو ترین افراد تا اصلاح طلب ترین شهروندان کاندیدایی در انتخابات دارند.

    اگرچه مناظرات نتوانستند شور انتخابانی کافی را ایجاد کنند، اما حداقل نیمی از مردم آماده شدند تا به کاندیدای مورد نظرشان رای دهند اما شهر مشهد در این روزها کانون گرم تبلیغات انتخاباتی شده و تا آخر هفته این گرما به اوج خود خواهد رسید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *