×
×
جدیدترین‌‌ها

افزایش ۲۰درصدی معاینات روانپزشکی در کشور

  • کد نوشته: 101528
  • تیر 10, 1403
  • مدیر گروه روانپزشکی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: میزان معاینات روانپزشکی انجام شده در مراکز پزشکی‌ قانونی سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن ۲۰ درصد افزایش یافته است.
    افزایش ۲۰درصدی معاینات روانپزشکی در کشور

    به گزارش نخست نیوز، مجید خروشی– دکتر مهدی هرمزپور در آیین بهره‌برداری از واحد روانپزشکی قانونی خراسان رضوی در مشهد افزود: سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار معاینه روانپزشکی انجام شد و این در حالی است که در سال ۱۴۰۱ حدود ۸۰ هزار معاینه روانپزشکی انجام شده بود. مدیر گروه روانپزشکی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: پزشکی قانونی خراسان رضوی در کشور جزو استان‌های پیشرو در حوزه روانپزشکی است و این استان فعالترین واحد روانپزشکی در کشور را دارا است.

    وی افزود: قبل از این که در استان‌های دیگر از جمله تهران، مداخلات روان‌سنجی و آزمون‌های روانشناسی در درون سازمان انجام شود در اداره کل پزشکی قانونی خراسان رضوی انجام می‌شد. هرمزپور ادامه داد: در بسیاری از موضوعات، رویکرد پزشکی قانونی خراسان رضوی برای ما کمک کننده بوده و منجر به این شده است که ما بر اساس الگوی این اداره کل، دستورالعمل‌های کشوری را تدوین کنیم که این دستورالعمل‌ها بسیار به نمونه های جهانی نزدیک است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *