×
×
جدیدترین‌‌ها

شهربازی پارک ملت بازگشایی شد

  • کد نوشته: 101531
  • تیر 10, 1403
  • محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهدمقدس از بازگشایی و افتتاح مجدد شهر بازی بوستان ملت مشهد خبر داد. وی افزود: قرارداد پیمانکار یا به نوعی مستاجر قبلی شهربازی پارک ملت آبان‌ماه سال گذشته به اتمام رسید.
    شهربازی پارک ملت بازگشایی شد

    به گزارش نخست نیوز، مجید خروشی– بعد از طی فرآیند قانونی تایید پیمانکار؛ اردیبهشت‌ماه امسال شهربازی به سرمایه‌گذار تحویل و قرارداد بسته شد اما سرمایه‌گذار جدید باید استانداردها را به صورت کامل اخذ می‌کرد. پس از اخد تاییدیه‌های ایمنی تمامی وسایل، این شهربازی با ۲۶ وسیله بازی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

    گفتنی است:شهربازی ملت مشهد خاطرات بسیاری را در خود جای داده است از موتورسواری وچرخش دور حلقه دوار گرفته تا چرخ و فلک های دستی وحالا همان جوان ها ی دهه ۵۹و ۶۰ نوه های خود را به شهربازی می اورندواز خاطرات آن زمان یاد می کنند. از وسایلی که آن موقع بود و حالا جایش را به وسایل دیگری داده که قرار است برای نسل‌های بعد خاطره‌ساز باشد. شهربازی پارک ملت، با قدمت پنجاه‌ساله‌اش، از زمان احداث تاکنون، وسایل بازی مختلفی را به خود دیده است، اما سال‌۱۳۸۴، چرخ‌و‌فلکی (فان‌فار) در آن احداث شد که با ارتفاع هشتاد‌متر، عنوان بزرگ‌ترین چرخ و فلک خاورمیانه و سومین چرخ و فلک مرتفع دنیا را به خود اختصاص داده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *