×
×
جدیدترین‌‌ها

یک استاد دانشگاه،
جلیلی مسیر شهید رئیسی و پزشکیان مسیر دولت روحانی!

  • کد نوشته: 101517
  • تیر 10, 1403
  • وی با بیان اینکه عملکرد دولت روحانی عامل اصلی ناامیدی عده‌ای برای حضور در پای صندوق‌های رای بود، گفت: مردم باید انتخاب کنند راه فعلی ادامه یابد یا به شرایط ۸ سال قبل بازگردند.
    جلیلی مسیر شهید رئیسی و پزشکیان مسیر دولت روحانی!

    به گزارش نخست نیوز، سید مجتبی حسینی‌فرد در گفت و گو با نخست  ضمن بیان این مطلب به تحلیل انتخابات روز گذشته پرداخت و اظهار کرد: نارضایتی مردم از شرایط اقتصادی و معیشتی که دستاورد ۸ سال مدیریت دولت روحانی بود موجب شد مردم مشارکت حداکثری را پای صندوق های رای نداشته باشند و وعده های کاندیداهای اصلاح‌طلبان که دنبال تشکیل دولت سوم روحانی بود هم نتوانست مردم ناراضی از میراث برجای مانده آنها را به پای صندوق های رای بیاورد.

    وی در ادامه با تاکید بر اینکه انتظار می رفت کاندیداهای جبهه انقلاب با یکدیگر ائتلاف و نماینده خود را معرفی می کردند، گفت: فرصت یک هفته باقی مانده به برگزاری دور دوم انتخابات فرصت خوبی است که تمامی نیروهای جبهه انقلاب با تمامی ظرفیت های موجود از کاندیداهای خود حمایت کرده و اجازه ندهند مردم شاهد بازگشت به ۸ سال دولت ناکارآمد گذشته باشند.

    رییس دانشگاه گرمسار داشتن برنامه عملی در حوزه اقتصادی و رفع مشکلات معشیتی مردم را از راهکارهای ایجاد اعتماد بین مردم و دولت دانست و افزود: اگر چه مشکلات اقتصادی موجود مردم طی چند ماه قابل حل نیست اما داشتن برنامه منسجم در این حوزه می تواند امید و اعتماد را در جامعه ایجاد و مردم را به آینده امیدوارتر کند.

    این هیات علمی دانشگاه با بیان اینکه نخبگان جبهه انقلاب نماینده خود در پیروزی برای کسب آرای مردم را یاری کنند، اظهار کرد: باید اختلاف سلایق در بین نیروهای جبهه اصولگرایان کنار گذاشته شود و تنها هدف این باشد که موفقیت صرفا با اجماع و اتحاد امکان پذیر است.

    حسینی فرد با اشاره بر اینکه به نظر می سد جلیلی همان مسیر دولت شهید رییسی را ادامه خواهد داد، گفت: ریل گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاست خارجی و غیره در این دولت گرفته شده است در دولت جلیلی نیز ادامه پیدا خواهد کرد. 

    وی در پایان خاطر نشان کرد: دولت پزشکیان نیز قطعا همان مسیر دولت روحانی را طی خواهد کرد بنابراین هر دوی این دو کاندیدا پرونده روشنی دارند، مردم نیز می توانند به راحتی انتخاب کنند می خواهند راه دولت رییسی ادامه یابد یا مجدد به ۸ سال دولت روحانی بازگردند.

    منبع ایسنا

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *