×
×
جدیدترین‌‌ها

ساعت ۲۵
نذر دل

  • کد نوشته: 17896
  • شهریور 4, 1400
  • نخست نیوز -محمد باقر عطاریانی_ ایام محرم و صفر همه ما حال و شور حسینی داریم. ایامی خاص و معنوی که ما شیعیان نسبت به چنین روزهایی حس و حال عجیبی پیدا می‌کنیم. اما امسال حال و هوای ایام حسینی با شرایط کرونایی موجود، متفاوت است به گونه‌ای که خیلی‌ها از برنامه‌های رایج هرسال صرف […]

    نذر دل

    نخست نیوز -محمد باقر عطاریانی_ ایام محرم و صفر همه ما حال و شور حسینی داریم.

    ایامی خاص و معنوی که ما شیعیان نسبت به چنین روزهایی حس و حال عجیبی پیدا می‌کنیم.

    اما امسال حال و هوای ایام حسینی با شرایط کرونایی موجود، متفاوت است به گونه‌ای که خیلی‌ها از برنامه‌های رایج هرسال صرف نظرکرده و با ابتکار و ایده‌های خوبی به سراغ این ایام رفته‌اند.

    یکی از برنامه‌های خوب و ارزشمند این روزها پرهیز از برپایی سفره‌های پذیرایی است به گونه‌ای که اغلب با تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع مواد غذایی در میان خانواده‌های محروم و نیازمند سعی کرده‌اند چنین افرادی را حمایت کنند.

    طرح نذر حسینی در قالب توزیع نان صلواتی بین محرومان به‌ویژه حاشیه‌نشینان شهر مشهد ازجمله طرح‌هایی است که از سوی خیرین و نیک اندیشان و از طریق موسسات خیریه در حال اجراست.

    طرحی که بسیار ارزشمند بوده و نیاز خانواده‌های محروم را برطرف می‌کند و نشان می‌دهد در این شرایط می‌توان از برپایی سفره‌های پذیرایی و دور همی بودن پرهیز کرد.در این ایام براحتی می‌توان از صرف مخارج سنگین پذیرایی‌ها جلوگیری و معادل آن را صرف توزیع بسته‌های معیشتی، نان و حتی لوازم پزشکی و درمانی برای بیماران کرونایی کرد.این طرح‌ها و برنامه را می‌توان در طول سال و در شرایط خاص و اضطراری تداوم داد چراکه مردم ما همیشه پای کار هستند و می‌دانند خیلی به مسوولان نباید تکیه کنند!!

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *