×
×
جدیدترین‌‌ها

ساعت ۲۵
فراموشی محبت در جامعه

  • کد نوشته: 34403
  • اسفند 5, 1400
  • نخست نیوز – محمد باقر عطاریانی_ در این اوضاع‌واحوال که متاسفانه اغلب مردم و خانواده‌ها و حتی زوج‌های جوان درگیر کار و تلاش هستند و ذهن‌ها پر از دغدغه‌هایی نظیر گرانی، تورم و تامین هزینه‌های سرسام‌آور زندگی هستند انصافا از “محبت” خبری نیست. باور کنیم که ترحم، مهربانی و محبت روز به روز کم‌رنگ‌تر می‌شود […]

    فراموشی محبت در جامعه

    نخست نیوزمحمد باقر عطاریانی_ در این اوضاع‌واحوال که متاسفانه اغلب مردم و خانواده‌ها و حتی زوج‌های جوان درگیر کار و تلاش هستند و ذهن‌ها پر از دغدغه‌هایی نظیر گرانی، تورم و تامین هزینه‌های سرسام‌آور زندگی هستند انصافا از “محبت” خبری نیست.

    باور کنیم که ترحم، مهربانی و محبت روز به روز کم‌رنگ‌تر می‌شود و جامعه بدون محبت یک جامعه رو به انحطاط خواهد بود.

    نقش محبت در زندگی بسیار اهمیت دارد و پررنگ است . محبت لازمه زندگی مشترک و رمز موفقیت خانواده است ، پدیده‌ای مهم و گران‌قیمت که با معیارهای مادی قابل‌مقایسه نیست و آن‌قدر ارزشمند است که فقط شامل مقام انسانی می‌شود و زیبنده اوست . هرقدر چیزی ارزشمند و گران‌قیمت باشد ، به همان اندازه ، نگهداری از آن ، سخت و مشکل می‌گردد . محبت نیز مانند سایر امور ارزشمند دیگر ، احتیاج به محافظت و نگهداری بیشتری دارد . زوج‌ها باید به نقش محبت در زندگی توجه داشته و آگاه باشند که محبت خودبه‌خود پایدار نمی‌ماند و اگر از آن هیچ مراقبتی به عمل نیاید ، ممکن است از بین برود . این گوهر ارزشمند را همیشه باید در وجود خود گرم و پرحرارت نگه‌داریم و به محبت و علاقه سابق تکیه نکنیم زیرا ممکن است گرمای حاکم در میان ما ، به سردی گراییده و چه بسا از بین برود. کسی که به دنبال محبت نیست تلاشی برای به دست آوردن آن نمی‌کند و همواره زندگی‌اش سرد و بی‌روح است.بیایید به همه محبت کنیم و با استمرار این صفت پسندیده یقین داشته باشید که دیگران نیز به شما محبت خواهند کرد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *