×
×
جدیدترین‌‌ها

استان اردبیل،
پزشکیان تغییر را به نفع ملت ایران رقم می‌زند

  • کد نوشته: 101625
  • تیر 11, 1403
  • رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان گفت: پزشکیان کسی نیست که به قول و وعده و شعار خود عمل نکند او تغییر را به نفع عموم ملت ایران رقم خواهد زد.
    پزشکیان تغییر را به نفع ملت ایران رقم می‌زند

    به گزارش نخست نیوز، جواد زنجانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار نخست اظهار کرد: نزدیک به ۸۰ درصد از آرای ماخوذه مردم استان در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری به نام مسعود پزشکیان ثبت شده و این بالاترین رقم در میان همه استان‌های کشور بوده که حکایت از خردِ سیاسی و غیرتِ مردمان نجیبی دارد که یکصدا پشت “فرزندِ شایسته آذربایجان” ایستادند.

    رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان اردبیل با با بیان اینکه مردم به صداقت ، راستگویی و همچنین به روحیه فساد ستیزی، رفع تبعیض قومیتی و جوان گرایی پزشکیان رای دادند افزود: مردم استان اردبیل یک دست و یک صدا در مرحله اول پای صندوق‌های رای حاضر شدند و در بین استان‌های کشور با ۸۰ درصد به پزشکیان رای دادند.

    زنجانی ادامه داد: تعدادی از مردم به دلایلی پای صندوق‌های رای حاضر نشدند و به نوعی از صندوق قهر کردند که ما مصمم هستیم بخشی از اینها را با اقناع سازی و درک وضعیت حاکم به پای صندوق رای بکشانیم.

    رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان اردبیل بیان کرد: باورم این است که در دور دوم با اتکا به آرای سبز همراهان دور اول ، حضور جوانان و زنان به ویژه جذب آرای خاکستری، انسجام، همدلی و مشارکت اقشار مختلف مردم تاریخی‌ترین آرا در استان اردبیل به نام پزشکیان ثبت شود.

    دیدگاه‌های پزشکیان درباره مسائل مهم روشن است

    وی اضافه کرد: دیدگاه‌های پزشکیان درباره مسائل مهمی مانند FATF ، گشت ارشاد، رفع تحریم ، احیای برجام ، اصلاحات اقتصادی و طرح صیانت از فضای مجازی مورد استقبال فعالان سیاسی، نخبگان، دانشجویان و نسل جوان قرار گرفته است.

    این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه حضور پزشکیان در رقابت‌ها با استقبال مردم مواجه شده است، اضافه کرد: به عنوان فردی که فضا و مسائل سیاسی را همیشه بررسی می‌کنم، کمتر تصور می‌کردم حضور یک نامزد این‌قدر در شور و شوق و آشتی مردم با صندوق و افزایش امید مردم موثر باشد.

    زنجانی با بیان اینکه مسیر پیروزی پزشکیان از مشارکت مردم می‌گذرد، تاکید کرد: کسب آرای بالای ۱۰ میلیون از سوی پزشکیان در این دوره پایین مشارکت مردمی، مایه سربلندی است و مطمئن هستیم در دور دوم پزشکیان با جذب آرای خاموش و دیگر اقشار جامعه منتخب ریاست جمهوری خواهد شد.

    انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد ، در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌ جمهوری رقابت کردند و به علت عدم احراز آرا کافی برای انتخاب رئیس جمهور، رقابت بین پزشکیان و جلیلی به عنوان دارندگان بالاترین آرا به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه موکول شد.

     

    منبع ایرنا

    برچسب ها پزشکیان

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *