×
×
جدیدترین‌‌ها

آرمانهای انقلاب و نقش مدیران

  • کد نوشته: 32473
  • بهمن 16, 1400
  • نخست نیوز – علی پاکبازخسروشاهی  پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ یادآور شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و طلوع خورشید آزادی از قید و بندهای نامتعارف است، رویدادی که جایگاه قدرت های بزرگ استکباری را در جهان متزلزل و نوید بخش صبح امید برای مظلومان شده است. دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت […]

    آرمانهای انقلاب و نقش مدیران

    نخست نیوزعلی پاکبازخسروشاهی 

    پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ یادآور شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و طلوع خورشید آزادی از قید و بندهای نامتعارف است، رویدادی که جایگاه قدرت های بزرگ استکباری را در جهان متزلزل و نوید بخش صبح امید برای مظلومان شده است.

    دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و ولایتمداری ملتی است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم عالی دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود.

    پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است و این پیروزی نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌های پر زرق  و برق و سرسپردگی رژیم طاغوت در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت‌های پرصلابت تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ، ایستادگی کرد.

    مردم ایران‌ با اراده پولادین و الهام گرفتن از نهضت عاشورا برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند؛ امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که در برخی علوم سرآمد است و به امید ملت های مظلوم و آزاده جهان تبدیل شده است.

    دوازدهم بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن است ، آن بزرگمردی که با رهنمودهای خویش پرچم مبارزه علیه رژیم پهلوی را بر افراشته نگاه داشتند و با بسیج کردن نیروهای مردمی در راستای انسجام و هماهنگی حرکت های انقلابی توانستند حکومت شاهنشاهی را سرنگون کنند و با استقرار نظام اسلامی در کشور استقلال و آزادی را به ارمغان آورد.

    در شرایط حساس کنونی که هجمه های فرهنگی، اقتصادی و تحریم ها قرار داریم تنها راه مقاومت و پیروزی ،پیروی از ولایت فقیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری می باشد.

    به یقین مدیران فعلی کشورمان نقش اساسی در تحقق  این آرمان‌ها دارند و بایستی حافظ منافع نظام و ملت غیور ایران اسلامی باشند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *