×
×
جدیدترین‌‌ها

ساعت ۲۵
پول، سبیل شاه، خدمت سربازی!!

  • کد نوشته: 32461
  • بهمن 16, 1400
  • نخست نیوز – محمد‌ باقر عطاریانی_ ضرب المثلی داریم که می‌گوید” پول داشته باش روی سبیل شاه نقاره بزن”. انصافاضرب‌المثل خوبی است چرا که در جامعه امروز ما مصداق زیادی برایش پیدا می‌شود. جدیدترین مصداقش مصوبه مجلس انقلابی‌مان هست که برای خرید خدمت مقدس سربازی نرخ تعیین کرده و با ۲۰۰ الی ۶۰۰ میلیون تومان، […]

    پول، سبیل شاه، خدمت سربازی!!

    نخست نیوزمحمد‌ باقر عطاریانی_ ضرب المثلی داریم که می‌گوید” پول داشته باش روی سبیل شاه نقاره بزن”.

    انصافاضرب‌المثل خوبی است چرا که در جامعه امروز ما مصداق زیادی برایش پیدا می‌شود.

    جدیدترین مصداقش مصوبه مجلس انقلابی‌مان هست که برای خرید خدمت مقدس سربازی نرخ تعیین کرده و با ۲۰۰ الی ۶۰۰ میلیون تومان، خیلی راحت میشه کارت معافی گرفت.البته ضرب‌المثل دیگری هم داریم که می‌گوید” پولدارها کباب و بی‌پول‌ها بوی کباب” و جا دارد از مسولان و مدیران دلسوز و دلسوخته قدردانی کرد که به فکر مردم هستند!

    باید بپذیریم که امروز و در جامعه ما آدمهای  ثروتمند از مواهب زندگی استفاده می کنند و فقیران فقط  می بینند و حسرت می‌خورند . ثروتمندان خود کباب‌ رو میخورند و بی پول ها فقط بو می‌کشند و بوی کباب به مشامشان می‌خورد ، البته بویی که همراه با آه و نفرین است.

    این پولدارهای ما برای آقازاده‌های‌ خودشان خیلی  نگران هستند و سعی می‌کنند آنها را در خارج به دنیا بیاورند تا دو تابعیتی شوند.

    پولدارهای ما باز هم نگران هستند و آقازاده‌ها را به مدرسه‌ای می‌فرستند که خودشان ساخته‌اند!

    پولدارهای ما برای آقازاده‌های خود دغدغه هم دارند و برای اشتغال، آنها را در هر جایی که بخواهند مدیر و مسئول و مشاور می‌کنند.

    برای مسکن هم به هیچ وجه نگران نیستند چرا که در هر جایی حتی در بستر رودخانه‌ها و یا در کنار ساحل شمال و … خانه و ویلا می‌سازند و هیچ بنی بشری جرات ندارد نگاه چپ کند.

    حالا همین پولدارهای ما یقینا آنقدر نفوذ دارند که برای خدمت سربازی نازدانه‌های خود مصوبه و پول را مطرح کنند!‌راستی در همه کشورها این چنین مصوبه‌ای وجود دارد یا اینکه خاص مملکت ماست؟!

    به هر حال به همه پولدارها و آقازاده ها تبریک و تهنیت میگوییم و به حضراتی هم به چنین مصوباتی رای می‌دهند دست‌مریزاد و خسته نباشید می‌گوییم و البته منتظر سایر مصوبات مردمی!! شما خوبان هستیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *