×
×
جدیدترین‌‌ها

ساعت ۲۵
اپیدمی بی تفاوتی!

  • کد نوشته: 15743
  • مرداد 13, 1400
  • چند روز پیش یکی از دوستان در تماس تلفنی از من برای شرکت در جشن عروسی دعوت کرد.
    اپیدمی بی تفاوتی!

    چند روز پیش یکی از دوستان در تماس تلفنی از من برای شرکت در جشن عروسی دعوت کرد.نکته جالب توجه در این دعوت نامه، زمان مراسم بود که از ساعت ۸ شب تا پاسی از نیمه شب در نظر گرفته بود.البته با حضور حدود ۸۰۰ نفر میهمان. اما وقتی گفتم چرا در چنین زمانی و چنین شرایطی که همه درگیر کرونا هستند مجلس گرفته‌اید؟ گفت:مراسم ما در فضای باز است و چون از ۱۰ شب ساعت منع تردد می‌باشد لذا تا ساعت ۴ صبح در خدمت میهمانان هستیم!

    باور کنید بی تفاوتی و بی خیالی و بی‌‌حالی‌ در برابر بسیاری از مشکلات، کاستی‌ها و معضلات و حتی بیماری کرونا در میان جامعه ما به یک امر عادی تبدیل شده است.

    امروز باید اعتراف و اذعان کرد که بی‌تفاوتی‌ها در حوزه کرونا به حدی رسیده که آحاد مردم و حتی مدیران و مسوولان نیز به دنیای بی خیالی رفته‌اند.

    وضعیت شهر مشهد بسیار خطرناک و از حد قرمز گذشته و به رنگ سیاه درآمده و اوضاع بستری‌ ها در بیمارستان‌های شهرمان نشان می دهد که شرایط اسفناکی داریم.

    وقتی دروازه‌های شهر کاملا  باز است و مسافرت‌های ریلی، اتوبوسی و هوایی کاملا آزاد است.

    وقتی استخرها و سینماها و تالارهای مجالس دایر است.

    وقتی تجمع و محفل دوستانه و خانوادگی و دورهمی‌ها برقرار است.نتیجه‌اش می‌شود پر شدن بیمارستان‌ها از بیماران کرونایی.مرگ عزیزان و دوستانی که پس از درگذشتشان تازه می‌فهمیم چه اشتباه و خطایی کرده‌ایم.

    اما در میان این اوضاع چرا مسوولان مربوطه به در بی‌خیالی زده‌اند؟ مسبب و فرد مسوولی که اجازه دایر شدن استخر و هتل و تالار و…را داده نباید توبیخ و محاکمه شود؟

    آقای مسئول شما که می‌دانید شهر مشهد با چه وضعیتی روبه‌رو خواهد شد پس چرا اجازه ورود به شهر را از طریق قطار و هواپیما و اتوبوس دادی؟

    به‌زودی ماه محرم آغاز می‌شود و دهه اول محرم، اوج فعالیت هیات ‌های مذهبی است. خواهشا برای این قشر که اغلب آن‌ها جوانانی پرشور هستند از هم اکنون اندیشه و برنامه ریزی کنید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *