×
×
جدیدترین‌‌ها

ما ضد جنگ ترین مردم دنیاییم

  • کد نوشته: 108206
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۳
  • از جنگ بیزاریم ما فرزندان دفاع مقدس. ضد جنگ ترین مردمان دنیا ماییم که به جان ایستادیم تا جنگ افروزان را در هم بشکنیم.
    ما ضد جنگ ترین مردم دنیاییم

    به گزارش نخست نیوز،  غلامرضا بنی اسدی_ ملی‌گراترین مردمان دنیا هم ماییم فرزندان جبهه که نگذاشتیم حتی غباری از خاک وطن روی چکمه سرباز متجاوز عراقی، ازاینجا برود. انقلابی‌ترین نیز ماییم که از تن‌ها مان صف‌هایی ساختیم بسان بنیان مرصوص که تانک ها را از نفس انداخت. ما جنگ ستیزترین ملی گرایان انقلابی بودیم که دنیا به چشم دید. هنوز هم به همین قاعده تربیتی باور داریم. از جنگ نفرت داریم و از جنگ افروز نیز هم اما اگر جنگی پیش آید و دنیا پشت‌به‌پشت هم بدهد، ما سینه‌به‌سینه‌شان قد خواهیم کشید و تا پشتشان را به خاک نمالیم، روی بر نخواهیم گرداند.

    ما میهن خود را چون جان‌عزیز می‌داریم. نه، خیلی بالاتر از جان چون بارها در شکوه شهادت، سر و جان را فدای میهن کرده‌ایم. میهنی که جغرافیای حقیقت و بستر معرفت الهی است.

    ما انقلابی هستیم. نه از آن نوعی که به این نام برای خود نان بر سفره بگذاریم بلکه از آن جنس که بی سفره و پا به جاده سفر بگذاریم هر وقت نیاز باشد. ما اگر خاطرات دفاع مقدس را می‌گوییم نه برای خودنمایی و تعریف از خود بلکه برای به معرفت رساندن نسل امروز است نسبت به آنچه دیروز بر این ملک و ملت گذشت.

    اگر از آن روزها می‌گوییم و حماسه‌ای که برادرانمان آفریدند به این خاطر است که خطرات جنگ را به یادآوریم. برای این است که بگوییم دیروز دشمن قوی بود، بسیار قوی. مستظهر به همه توانمندی‌های نظامی و جاسوسی شرق و غرب بود و حمایت مالی اعراب و مزدورانی از 37 کشور به‌واقع آن‌سو همه باطل جمع شده بودند و این‌سو ما بودیم و خدا. آنان را از خاک خود راندیم. امروز هم به همان قاعده ایستاده‌ایم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *