×
×
جدیدترین‌‌ها

حوالی استادیوم
صدای پای کی‌روش می‌آید!

  • کد نوشته: 11815
  • تیر 3, 1400
  • نخست نیوز – خب، تیم ملی هم موفق شد و توانست هر چهار تیم درجه دو و سه آسیا را ببرد و به مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی برود. در واقع شیرپسرهای تیم ما کولاک کردند و از یک تیم بی انگیزه که امیدی به صعودش نمی‌رفت توانستند یک تیم برندهم بسازند. سهم اسکوچیچ اما […]

    صدای پای کی‌روش می‌آید!

    نخست نیوز – خب، تیم ملی هم موفق شد و توانست هر چهار تیم درجه دو و سه آسیا را ببرد و به مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی برود. در واقع شیرپسرهای تیم ما کولاک کردند و از یک تیم بی انگیزه که امیدی به صعودش نمی‌رفت توانستند یک تیم برندهم بسازند. سهم اسکوچیچ اما در این میان انکار نشدنی است. مربی‌ای که داریم از دستش می‌دهیم چون صدای پای کی‌روش شنیده می‌شود. ما ملت خوش استقبال و بد بدرقه‌ایم. روزی که به اسکوچیچ نیاز داریم با سلام و صلوات و التماس به تیم ملی آوریمش، اما سال بعدش وقتی حتی از کی‌روش هم آمار بهتری کسب می‌کند با او می‌خواهیم فسخ کنیم تا کی‌روشی جانشینش شود که هر جایی بوده شکست بوده است.

    هر چه هست یک روز این جنگ روانی با اسم رمز «کی‌روش» باید تمام شود. بالاخره یک نفر باید روی این نیمکت بنشیند. ول کنید. وا بدهید. دست از این خونخواهی بی‌برنده بردارید. به جای نذر و نیاز برای شکست تیم ملی کشورتان و اثبات حقانیت کی‌روش، نیمه‌شب‌ها بیدار بمانید، به انتظار باخت کلمبیا بنشینید و به فدراسیون فوتبال آن کشور ثابت کنید در اخراج کارلوس اشتباه کرده. تیم ما را، مغز ما را، روح ما را معاف کنید از این گذشته‌گرایی عبث، از این کینه‌توزی کور. به خدا طاقت‌مان طاق شد.

    او یک میراث مخروبه را از سه مربی ناکام ایرانی تحویل گرفت و تیمش را ساخت. خوب و بد داشت، اما برآیند حضورش منفی نبود. حالا اما او رفته، به خدا قسم رفته، بیشتر از دو سال است که رفته؛ پس تمامش کنید این جنگ اعصاب لعنتی را. دست بردارید از مرثیه مفت «فراری‌اش دادند». فراری دادن، شرح حال ایویچ مادر مرده بود که ماه‌ها برای ساختن تیمش جان کند، اما اجازه ندادند میوه این تلاش را در جام‌جهانی فرانسه بچیند. کی‌روش هشت سال در تیم ملی ماند؛ دیگر باید چه کارش می‌کردیم؟ کدام مربی خارجی بیشتر از او در فوتبال ایران دوام آورده؟ اینجا حتی روسای‌جمهور هم بعد از هشت سال «ممنوع‌الهمه‌چیز» می‌شوند. مگر قرار بود کارلوس را تا لحظه مرگ نگه داریم و همین جا مومیایی کنیم؟ اصلا مگر ما به او گفتیم برو؟

    *

    پرسپولیس را ول کنید همه جام‌ها را می‌گیرد. الان که دیگر رییس جمهور هم عوض شده و قاعدتا باید پالس هایی بدهد برای اینکه جام گرفتن پرسپولیس قطع شود. جام گرفتن‌هایی که تبدیل به عادت شده است و ترکش برای این تیم بسیار سخت است. هر چه هست بعید است حالاحالاها پرسپولیس بی خیال جام هایی شود که با خون دل آنها را به دست آورده است.

    *

    از اردوی استقلال خبرهای خوبی نمی‌رسد. مجیدی علیه مدیرعامل شده است و می‌خواهد بار قضیه را به تنهایی به دوش بکشد. باید منتظر ماند و دید در روزهای اینده چه اتفاقی در این می‌افتد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *