×
×

برگزاری 93 جلسه ستاد مدیریت سوخت در شرکت گاز مازندران

  • کد نوشته: 93489
  • اسفند 10, 1402
  •  مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از برگزاری 93 جلسه ستاد مدیریت سوخت در این شرکت خبر داد. شرکت گاز استان مازندران، قاسم مایلی رستمی مدیر عامل این شرکت از برگزاری 93 جلسه ستاد مدیریت سوخت از شروع فصل سرد در این شرکت خبر داد.
    برگزاری 93 جلسه ستاد مدیریت سوخت در شرکت گاز مازندران
    نخست نیوز، وی افزود: جلسات مدیریت سوخت به منظور مدیریت مصرف گاز طبیعی و تامین ایمن و مستمر انرژی مورد نیاز استان در روزهای سرد سال با حضور بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی استان و مدیرعامل شرکت و اعضای ستاد مدیریت سوخت بدون وقفه حتی در روزهای تعطیل رسمی برگزار شده است و تاکنون 93 جلسه کمیته مدیریت سوخت زمستانه در این شرکت برگزار شده و تا پایان طرح نیز ادامه خواهد داشت. مایلی رستمی گفت: در همین راستا نیز بیش از 88 هزار مورد پایش مصرف گاز ادارات، فضاهای آموزشی، ورزشی، مذهبی، اماکن تجاری در سطح استان مازندران مورد بازرسی و بازدید قرار گرفت.
    وی با اشاره به اینکه مطابق با جلسات هماهنگی انجام شده، پایش ها بصورت روزانه در سطح شهرستان های استان انجام می شود و مراکز اداری، تجاری و عمومی در سطح استان باید نسبت به رعایت الگوهای مصرف بهینه گاز و رعایت دمای آسایش 18 درجه و بهینه سازی سیستم های گرمایشی اقدام نمایند.
    مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران همچنین افزود: تاکنون 1280 مورد اخطار به گرمایش فضای باز صادر و 590 مورد گرمایش فضای باز اعمال قانون صورت گرفته است. مایلی رستمی اظهار داشت: 200 جلسه در قالب جلسات شورای انرژی استان، اتحادیه ها، اتاق اصناف و… در سطح استان برگزار گردیده است.
    برچسب ها مدیریت سوخت

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *