×
×
جدیدترین‌‌ها

ریزودرشت ازفوتبال مشهد

  • کد نوشته: 97999
  • اردیبهشت 20, 1403
  • مسابقات فوتبال دسته‌اول رده سنی کمتراز بیست سال استان خراسان‌رضوی به پایان رسید و درنهایت دو تیم جواز حضوردر لیگ‌برتر استان را به‌دست آوردند.
    ریزودرشت ازفوتبال مشهد

    نخست نیوز، بهنام بهروز_20ساله ها درپایان راه

    این رقابت‌ها در 2گروه 9 و 8تیمی پیگیری شد و درپایان، درگروه اول این فولاد مشهد بود که توانست همچون بسیاری دیگر از رده‌های سنی فوتبال استان، خوش بدرخشد و مقتدرانه به‌عنوان تیم نخست به لیگ‌برتر صعود کند. دراین گروه ، تیم‌های استعدادهای برتر و گلستان علی با کسب سه و شش امتیازمحکوم به سقوط شدند. اما درگروه دوم ، پرسپولیس مشهد و پیام‌آوران بردسکن رقابت سختی برای رسیدن به لیگ‌برتر داشتند که درنهایت پیام‌آوران بردسکن نوزده‌امتیازی شد و با یک‌امتیاز بیشتراز پرسپولیس مشهد، صدرنشین شد و به لیگ‌برترصعود کرد. تیم‌های مهرورزان و شهرپروازنیز با سه‌امتیازسقوط کردند.

    9 نفربرای هیات فوتبال

    فرایند ثبت‌نام‌ مجدد برای انتخابات ریاست هیئت فوتبال خراسان‌رضوی ، علی رغم نامه سازمان بازرسی استان مبنی بر جلوگیری از ثبت‌نام‌ با هدف بررسی شکایت نامزدهای انتخاباتی و رسیدگی به آن،انجام شد و 9نفربا حضور در دفترهیات فوتبال ، برای ثبت‌نام در این انتخابات اقدام کردند. اقدامی که مورد اعتراض مدیرکل تربت بدنی استان نیزقرارگرفت .محمدمهدی آخوندی،حسین پروانه؛حمیدرضا ذکاوتی،فاطمه شریف،مرتضی صادقی،حمیدرضا طاهری،حسین علوی مقدم،ناصرالدین گرامی،مرتضی مرادی،سیدخلیل موسوی و حسن نوری ،نفراتی هستند که درموعد مقررثبت نام کرده اند. 4 کاندیدای تایید صلاحیت شده دوره قبل نیز به نشانه اعتراض دراین مرحله ثبت نام نکردند تا این داستان همچنان ادامه دارباقی بماند.

    عالی وحرفه ای درلیگ برتر

    در آخرین هفته رقابتهای جوانان لیگ دسته اول کشور، تیم عالی و حرفه ای مشهد ،درتبریز مقابل تیم فوتبال عقاب مهر این شهر 2بر1 به پیروزی رسید و با کسب دوازده امتیاز به عنوان تیم اول گروه به رقابتهای لیگبرتر جوانان کشور صعود کرد.

    کارنامه نیم فصل نمایندگان خراسان

    تیمهای شادکام، آرامش وشـریعت نوین مشهد  در رقابتهای مرحله دوم لیگ دسته سـوم فوتبال کشور باانجام یازده بازی ودر پایان دور رفت مسابقات، هیچ کدام در منطقه صعود به لیگ دسته دوم نیستند وشریعت نوین هم  با یک امتیاز(10شکست ویک تساوی)سـقوطش قطعی است!

    شادکام، بامربیگری علیرضا نیکبخت واحدی ، با 19 امتیازدرجایگاه چهارم جدول دوازده تیمی ایستاده است و تیم آرامش بامربیگری جعفر خوشحال با 17 امتیاز پنجم جدول اسـت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *