×
×
جدیدترین‌‌ها

۳طلا  برای کشتی خراسان رضوی

  • کد نوشته: 98146
  • اردیبهشت 21, 1403
  •  تیم منتخب نونهالان کشتی خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد با کسب ۱۴۵ امتیازدر جایگاه سوم تیمی قرار گرفت، تیم کشتی نونهالان مازندران با ۱۵۰امتیاز قهرمان شد و تیم کشتی نونهالان تهران با ۱۴۸امتیاز نایب‌قهرمان این دوره از مسابقات را کسب کرد.
    ۳طلا  برای کشتی خراسان رضوی

    نخست نیوز، مجید خروشی_بر اساس این گزارش مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نونهالان کشور که در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت در سالن ۷ تیر تهران برگزار شد تیم استان خراسان رضوی موفق شد با کسب ۳ مدال طلا و ۳ مدال نقره بر سکوی سوم کشور قرار گیرد.

    لازم بذکر است که هر ۳ مدال طلای تیم خراسان رضوی توسط ۳ کشتی‌گیر دلاور مشهدی محمدامین مالداریان در ۳۵ کیلو ،بنیامین آشفته در ۳۸ کیلو و امیرعلی فراستی در ۶۸ کیلو کسب شد و باعث شد کشتی مشهد ازلحاظ کسب مدال طلا به‌تنهایی با ۳ مدال طلا بالاتر از استان‌های مازندران و تهران ( هریک با دو مدال طلا) قرار گیرد. همچنین بنیامین نقابی دیگر کشتی‌گیر مشهدی در وزن ۴۸ کیلوگرم مدال نقره گرفت و دو مدال نقره دیگر تیم خراسان رضوی را کیارش ترابی از تایباد و امیرعلی شمشیری از قوچان کسب شد و در پایان تیم مازندران با ۱۵۰ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های تهران با ۱۴۸ امتیاز و خراسان رضوی با ۱۴۵ امتیاز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب نمودند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *