×
×
جدیدترین‌‌ها

ورزش بانوان

  • کد نوشته: 97993
  • اردیبهشت 20, 1403
  • نازنین‌فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰متر بامانع قهرمانی جوانان آسیا با شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگ‌سالان ایران، یک مدال به‌رنگ طلا هم صید کرد.  او به مهر گفت: اسپانسر دارم، ولی هرماه که می‌خواهم از حامی مالی‌ام پول بگیرم، به‌زحمت می‌افتم.
    ورزش بانوان

    نخست نیوز، منیره نخعی_گلایه های دختر ملی پوش دوومیدانی

    این‌طور به شما بگویم تا اشکم درنیاید، واریزی برای من انجام نمی‌شود. امیدوارم فدراسیون دراین‌زمینه بیشتر از ملی‌پوشان حمایت کند. من شرایط همه دوستانم را در رشته دوومیدانی می‌بینم، همه آن‌ها مانند من به این حمایت نیاز دارند.

    4دخترخراسانی درتیم ملی والیبال

    تیم‌ملی والیبال جوانان دختر ایران با ترکیبی از بازیکنان کمتر از بیست سال و باتجربه‌ها در چلنج‌کاپ زنان آسیا شرکت می‌کند و در این مسیر چهار دختر ورزشکار خراسانی نیز آن‌ها را همراهی خواهند کرد. این مسابقات دوم تا نهم خردادماه به‌میزبانی فیلیپین برگزار می‌شود.پدیده بلوری‌زاده، سرمربی تیم‌ملی، ۲۲بازیکن را به اردوی آماده‌سازی دعوت کرده که در این میان، مبیناسادات غفاریان، سارا بطا، رکسانا جدی و اسما وطن‌خواه چهار بازیکن خراسانی هستند که در تمرینات حضور و راهی مسابقات خواهند شد.این چهار بازیکن سال گذشته نیز همراه تیم‌ملی والیبال جوانان دختر ایران مقام ششم رقابت‌های قهرمانی آسیا را درنورسلطان قزاقستان کسب کردند.

    قهرمانی دختران هندبالیست

    مسابقات هندبال قهرمانی نونهــالان دختر منطقــه شــمال  کشور که درسمنان برگزارشد باقهرمانی تیم ستاره ساز مشهد پایان یافت. تیمهای بکتاش بهنمیر ، وکات شاهرود ونماینده خراسان شمالی ،سه تیم دیگر این مسابقات بودند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *