×
×
جدیدترین‌‌ها

مدیر بیمه دی استان خراسان رضوی در همایش صادر کنندگان نمونه ملی و استانی مطرح کرد:
ایجاد امنیت برای اقتصاد و حمایت از سرمایه گذاران

  • کد نوشته: 98188
  • اردیبهشت 20, 1403
  • مدیر بیمه دی استان خراسان رضوی گفت: ایجاد امنیت و اعتماد برای اقتصاد خرد وکلان در جامعه و حمایت از سرمایه های سرمایه گذاران توسط شرکت های بیمه در سال جهش تولید با مشارکت مردم، وظیفه ای است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.
    ایجاد امنیت برای اقتصاد و حمایت از سرمایه گذاران

    ‌ به گزارش نخست نیوز ، دکتر مهدی شریعتی فر شب گذشته در همایش صادر کنندگان نمونه ملی و استانی خراسان رضوی در مشهد که شرکت بیمه دی حامی مالی آن بود، با اشاره به نامگذاری سال 1403 به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: این نام گذاری دارای دو نکته است؛ اول اینکه جهش تولید به عنوان دغدغه حاکمیت برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، کاهش وابستگی، ایجاد اشتغال و رشد تولید به جای کارهای غیرمولد و نیز افزایش درآمد ملی اهمیت ویژه ای دارد.

    وی ادامه داد: دوم مشارکت آحاد جامعه و نقش مردم در اقتصاد برای تجمیع سرمایه‌های انسانی و اقتصادی در اقتصاد ملی است که این موارد به خوبی در نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب در تکمیل پازل رفع مشکلات اقتصادی قرار گرفته است. مدیر بیمه دی استان خراسان رضوی یادآور شد: صنعت بیمه در هرکشور محافظ و نگهدار ثروت های انسانی و اقتصادی جامعه است و بیمه نه تنها از اموال ودارائی های کشور پاسداری می کند، بلکه با امکان سرمایه گذاری مطمئن، پشتوانه مناسبی برای اقشار و اصناف جامعه است.

    وی افزود: ایجاد امنیت و اعتماد برای اقتصاد خرد وکلان در جامعه و حمایت از سرمایه های سرمایه گذاران توسط شرکت های بیمه در سال جهش تولید با مشارکت مردم، وظیفه ای است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. شریعتی فر ادامه داد: دریافت بازخورد مشتری و نظرسنجی های لازم برای رضایت مشتری و اطمینان از رویکرد مردم محور در سالی که رهبر معظم انقلاب به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری کرده اند، موضوعی است که صنعت بیمه باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد. وی با بیان این که ضریب نفوذ بیمه در کشورمان نسبت به میانگین جهانی پایین است؛ علت آن را آشنا نبودن مردم با محصولات بیمه ای و توجه نداشتن بعضی سازمان ها به اهمیت نقش صنعت بیمه در خدمت به مردم دانست. مدیر بیمه دی استان خراسان رضوی اضافه کرد: به توفیق الهی امسال این زمینه در صنعت بیمه ایجاد شده تا سرمایه گذاران استفاده لازم را داشته باشند. معرفی خدمات و محصولات بیمه دی در راستای تحقق شعار سال وی همچنین در حاشیه برگزاری این همایش در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت مالی شرکت بیمه دی از همایش صادر کنندگان نمونه ملی و استانی خراسان رضوی، گفت: بیش از ۴۰۰ نفر از تولیدکنندگان و صادر کنندگان که در این همایش حضور داشتند، از نقش بی‌بدیل بیمه دی در راستای خدمت به مردم و در راستای حضور در صحنه‌های مختلف و برای رسیدن به اهداف و رشد ضریب نفوذ بیمه در استان آگاهی یافتند و دریافتند که را فراهم کند.

    شریعتی فر به جایگاه ویژه بیمه دی و کسب رضایتمندی مشتریان اشاره کرد و افزود: بسیاری از تولیدکنندگان و صادر کنندگان حاضر در این همایش اعلام کردند که جایگاه بیمه دی را بیشتر و بهتر شناختند و از این رو حضور بیمه دی به عنوان تنها شرکت بیمه حاضر در این مجموعه بزرگ، اثرات اقتصادی بسیار خوبی برای مردم و همچنین تولید کنندگان و صادرکنندگان دارد.

    وی ادامه داد: هدف بیمه دی از حضور در این همایش، معرفی خدمات و محصولات این شرکت در راستای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم بود. مدیر بیمه دی استان خراسان رضوی گفت: بازخوردهای خوبی از صادرکنندگان حاضر در این همایش دریافت کردیم و مراجعات متعددی در در زمینه‌های بیمه های عمر، باربری، مسئولیت، آتش سوزی و خودرو داشتیم و آماده ارائه خدمات مختلف به صادر کنندگان هستیم. وی در پایان ابراز امیدواری کرد بیمه دی نقش خود را در تحقق شعار سال به بهترین شکل، ایفا کند و به اهداف تعیین شده توسط هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت دست یابد.

    در پایان همایش صادر کنندگان نمونه ملی و استانی خراسان رضوی، از چهار صادر کننده نمونه ملی و تعداد زیادی صادرکننده نمونه استانی در سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.

    خبرنگار: سیده بهجت موسوی مقدم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *