×
×
جدیدترین‌‌ها

رادین در آسمان بسکتبال

  • کد نوشته: 98149
  • اردیبهشت 21, 1403
  • تیم بسکتبال 3 نفره رادین مشهد که به‌طور متوالی با عنوان قهرمانی مسابقات (ایونت) درون استانی و نیز کشوری در سکوی اول مسابقات قرار دارد در آخرین ایونت هیات بسکتبال تهران که با شرکت 12 تیم ازجمله تیم‌های قهرمان سوپر لیگ، لیگ ملی و همچنین تیم‌های قدرتمند و حرفه‌ای که در شهریار حضور داشتند با شایستگی توانست در اوج قهرمانی بدرخشد و همچنان در سکوی اول مسابقات بسکتبال 3در3 کشور بایستد.
    رادین در آسمان بسکتبال

    نخست نیوز، علی عبداحد_در این رویداد (ایونت) 12 تیم با نام‌های رادین مشهد، مکران، اس بی_ای آر دی دی آر، توفارقان، دانشگاه شهید بهشتی،ّ ایوان، مردان، میس، دخانیات، نونیم در قالب 4 گروه 3 تیمی به رقابت پرداختند.

    تیم رادین مشهد در نیمه نهایی در مقابل مکران 22 بر 12 پیروز شد و در فینال با نتیجه 20بر 18 از سد تیم قدرتمند اس بی ای گذشت و قهرمان این رخداد کشوری شد.

    یادآور می‌شود تیم پرافتخار رادین مشهد در سال جدید توانسته است مقام‌های نخست بسکتبال 3 نفره را در استان خراسان رضوی، هیات بسکتبال تهران و کشور به خود اختصاص دهد. باشگاه رادین با حمایت بخش خصوصی و مهندس شریف و گروه توس راوین سازه و مهندس آیدین سعیدیان و گروه مهندسین طاق در این رقابت‌ها حضور یافت .این رقابت‌ها به‌صورت رسمی ، امتیازات تیم‌ها و نتایج در سایت رسمی فیبا ثبت و در رنکینگ جهانی بازیکنان تاثیر مستقیم خواهد داشت.

    اسامی تیم رادین مشهد: علیرضا جعفری، مهدی جعفری، امیرحسین غلامزاده، علی رحیمی

    سرمربی: سید جواد جعفری

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *