×
×
جدیدترین‌‌ها

دستگیری یکی از سرشاخه های مجموعه های Aitrades.com و Bvarb.com

  • کد نوشته: 29803
  • دی 18, 1400
  • فردی به نام (رضا.ر)، از سرشاخه هایی مجموعه ای که به اسم سرمایه گذاری از مردم کلاهبرداری می کرد، در استان فارس بازداشت شد.
    دستگیری یکی از سرشاخه های مجموعه های Aitrades.com و Bvarb.com

    به گزارش نخست نیوز ، در حدود دو سال پیش بود که با شفاف‌سازی رسانه‌های معتبر اینترنتی و چاپی کشور اطلاع‌رسانی‌های گسترده‌ای در خصوص یک پروژه عظیم کلاهبرداری بین‌المللی که طراح و سرشاخه اصلی آن (ح.ع) و (س.ی) که خود را از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی کرده بود و با سو استفاده از نام مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال کلاهبرداری و پولشویی بود به نام AItrades آغاز شد و چهره سران اصلی این کلاهبرداری بزرگ و نجومی را برای عموم مردم نمایان کرد.

    از آنجایی که این کلاهبرداران اینترنتی به تمامی متقاضیان و فریب خوردگان، خود را زیر مجموعه ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی کرده و با جلب اعتماد آنان اهداف پلید خود را عملیاتی کرده اند، و عده ای از این کلاهبرداران در خارج از کشور و بصورت علنی در شبکه های ماهواره ای بر علیه نظام مشغول به اجرای برنامه هستند، اینگونه به نظر می رسد که این باند مخوف تمام تمرکز خود را برای تخریب نظام مقدس انقلاب اسلامی به کار برده اند و قصد دارند با خروج ارزهای کلان در شرایط سخت تحریم های اقتصادی، به کشور عزیزمان ضربه ای وارد کنند، که خوشبختانه با هوشیاری ارگانهای دولتی، دستگاه قضا و رسانه های مکتوب و مجازی کشور و یاری همیشگی سربازان گمنام امام عصر ( عج ) این آرزو را به گور خواهند برد.

    یک چهره مبتذل و مستهجنِ شبکه‌های معاند لوس‌انجلسی به نام ( ش. ا ) که سابقه همکاری با کلاهبرداران شرکت قلابی aitrades از جمله ( ع.ن) (ملقب به اهورا) را در کارنامه فساد خود داشته، در همکاری جدید و دیگری با سران آن شرکت قلابی دست به تبلیغ مستقیم برای پروژه جدید کلاهبرداری  فاسدین اقتصادی به نام BVARB.COM زده است.

    نام برده که قبلا در شبکه‌های لوس‌انجلسی مشغول به فعالیت بوده، اکنون در ترکیه و شهر استانبول مشغول به تبلیغ و البته مهم‌تر از آن (به دلیل داشتن پاسپورت آمریکایی) مشغول به انتقال و جابجایی پول های حاصل از این فعالیت کلاهبردارانه‌ی جدید (پولشویی) را بر عهده گرفته است.
    اقدامات و پیگیری‌های قضایی در خصوص استرداد این مفسدین اقتصادی به داخل کشور در دستور کار مقامات قضایی و امنیتی کشور قرار گرفته و به زودی شاهد دستگیری این مجرمین خواهیم بود تا در پیشگاه دستگاه قضایی کشور پاسخگوی مردم و شهدای انقلاب اسلامی‌مان باشند.

    از کلیه مردم خواهشمندیم تا هوشیار بوده و گول ظاهر فریبنده این فعالیت‌های به ظاهر اقتصادی را نخورند و سرمایه‌های زحمت کشیده خود را در اختیار این مفسدین‌ اقتصادی قرار ندهند.

    شهروندان عزیز در صورتیکه از طریق این دو شرکت، مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند می توانند با مراجعه به مراجع قضایی و پلیس فتا شکایت خود را پیگیری نمایند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *