×
×
جدیدترین‌‌ها

سرمقاله
خطرشهید سلیمانی برای دشمن

  • کد نوشته: 29705
  • دی 15, 1400
  • نخست نیوز – علی پاکباز خسروشاهی – مقام معظم رهبری در دیدار خانواده و ستاد سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیاناتی را فرمودند به گزیده ای از آن به شرح زیر می‌باشد: شهید سلیمانی الگو شد؛ یکی از حقایق بسیار برجسته این است که شهید سلیمانی تبدیل شد به یک الگو. امروز بسیاری از […]

    خطرشهید سلیمانی برای دشمن

    نخست نیوزعلی پاکباز خسروشاهی – مقام معظم رهبری در دیدار خانواده و ستاد سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیاناتی را فرمودند به گزیده ای از آن به شرح زیر می‌باشد:

    شهید سلیمانی الگو شد؛ یکی از حقایق بسیار برجسته این است که شهید سلیمانی تبدیل شد به یک الگو. امروز بسیاری از جوانان در دنیای اسلام بخصوص در این منطقه، آنچه من اطلاع دارم مربوط به این منطقه است تشنه‌ حضور قهرمان‌هایی مثل شهید سلیمانی‌اند؛ امروز تشنه‌اند. هر چه یاد سلیمانی بیشتر منتشر می‌شود، علاقه این‌ها، تشنگی این‌ها به حضور قهرمان‌هایی از این قبیل در کشورهای خودشان بیشتر می‌شود. امروز شهید سلیمانی در منطقه‌ِ ما نماد امید و اعتمادبه‌نفس است،‌ نماد رشادت است، رمز استقامت و پیروزی است. این کارها را خدا می‌کند؛ این‌ها دست کسی نیست؛ با هیچ تدبیری ماها بلد نیستیم از این‌جور کارها بکنیم. این کارها، کار خدا است.

    یک‌نفری گفته بود که شهید سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است؛ درست فهمیده بود؛ واقعا همین‌جور است. آن‌هایی که دو سال پیش شهید سلیمانی را و شهید ابو مهدی عزیز را و دیگر همراهانشان را به شهادت رساندند، فکر می‌کردند کار تمام شد؛ فکر می‌کردند که زدیم این‌ها را و تمام شد، خلاص شد. امروز وضع آن‌ها را نگاه کنید ببینید در چه وضع و وضعیتی‌اند. وضع آمریکا را ببینید! از افغانستان آن‌جور فرار می‌کند و در عراق ناچار است که تظاهر به خروج کند . البته باید برادران عراقی هوشیارانه مساله را دنبال کنند، مجبور است که بگوید که من بعدازاین نقش مستشاری ایفا خواهم کرد؛ یعنی اقرار کند به اینکه آنجا حضور نظامی نمی‌خواهد داشته باشد و نمی‌تواند داشته باشد. مسئله‌ِی یمن را ملاحظه کنید، مساله‌ لبنان را نگاه کنید.

    جریان ضداستکباری در منطقه، جریان مقاومت در منطقه، امروز از دو سال پیش، پُررونق‌تر و شاداب‌تر و امیدوارتر دارد حرکت می‌کند و کار می‌کند. در سوریه هم این‌ها زمین‌گیر شدند، در سوریه هم هیچ امیدی برای آینده‌شان نیست؛ این‌ها برکات این خون عزیز و خون مظلومانه است.

    امروز هم مستکبران از نام او وحشت دارند، از یاد او وحشت دارند؛ ببینید در فضای مجازی لابد بیشتر از من اطلاع دارید دیگر؛ با اسم او چه برخوردی دارند می‌کنند؛ این هم یک تنبیه دیگری است، تنبّه بیشتری است برای ما و مسوولین فضای مجازی کشور که بفهمند چه‌کار باید بکنند، تا دشمن نتواند هر جور دلش می‌خواهد، با هرجایی که دلش می‌خواهد رفتار کند. و خب فضای مجازیِ موجود دنیا زیر کلید مستکبران است دیگر؛ از اسمش هم می‌ترسند و از تکثیر او وحشت دارند؛‌ الگو یعنی این؛ می‌ترسند که تکثیر بشود.

    به‌هرحال شهید سلیمانی ماندنی است، تا ابد زنده است؛ آن‌هایی که او را شهید کردند ، ترامپ و امثال او جایشان زباله‌دان تاریخ است و جزو فراموش‌شدگان تاریخ خواهند بود در زباله‌دان، امّا او تا ابد زنده است؛ شهید این جوری است و دشمنان او گم و گور خواهند شد. البتّه ان‌شاءالله بعد از آنکه تقاص دنیوی‌شان را بدهند، گم و گور خواهند شد.

     

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *