×
×
جدیدترین‌‌ها

نوای الغوث الغوث،
شب‌زنده‌داران لیالی قدر در حرم مطهر(ع)

  • کد نوشته: 95460
  • فروردین 11, 1403
  • مراسم احیای شب نوزدهم ماه رمضان با حضور اقشار مختلف مردم درحرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) شیراز برگزار شد و زائران این حرم با فریاد الغوث، الغوث، به درگاه حضرت دوست دست به دعا بردند و از معبود خویش طلب آمرزش و عاقبت بخیری کردند.
    شب‌زنده‌داران لیالی قدر در حرم مطهر(ع)

    نخست نیوز، قرآن به سر گرفته‌اند و آرزوهایشان را با نگاهی خیس زیر لب نجوا می‌کنند، هوا هوای غریبانه احساس است، امشب گویا دروازه‌های آسمان گشوده شده و ملائکه به اذن خداوند بر زمین فرود آمده‌اند تا مهمان دل‌های شب زنده‌داران شوند.

     

    امشب نخستین شب قدر رمضان است و گوشه گوشه حرم مطهر شاهچراغ(ع) مملو از حضور زائرانی است که گرد هم آمده‌اند تا با معبود خود به راز و نیاز بپردازند.

     

    این مراسم از ساعت ۲۱:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) با قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج خلیل نگهبان و سید حسین فتح الهی آغاز شد و با قرائت دعای ابو حمزه حاج مهدی منصوری و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی ادامه یافت.

     

    امشب همچنین پارک کوهستانی دراک بلوار حسینی الهاشمی نیز میزبان احیای خانوادگی خودرویی بود؛ این مراسم که فرصتی برای خدایی شدن اعضای خانواده در کنار هم ایجاد کرد با قرائت قرآن و جوشن کبیر آغاز شد و با سخنرانی حجهالاسلام و المسلمین محمد مسلم وافی از قم و مداحی حاج احمد خلف‌زاده از اهواز ادامه یافت.

     

    برنامه احیا و شب زنده‌داری مردم در دیگر مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه استان فارس هم برگزار شد.

    منبع ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *