×
×
جدیدترین‌‌ها

تداوم واکنشها به موضع گیری خصمانه وزیر دفاع عراق علیه حشد شعبی

  • کد نوشته: 9545
  • خرداد 10, 1400
  • دو نفر از اعضای دفتر سیاسی عصائب اهل الحق عراق به موضع گیری خصمانه وزیر دفاع عراق علیه حشد شعبی واکنش نشان دادند.

    به گزارش نخست نیوز به نقل از المعلومه، سعد السعدی عضو دفتر سیاسی عصائب اهل الحق عراق به موضع گیری جمعه عناد وزیر دفاع عراق علیه حشد شعبی واکنش نشان داد.

    وی افزود: اظهارات جمعه عناد وزیر دفاع عراق درباره حشد شعبی غیرواقع بینانه است. وی در حالی تلاشهای حشد شعبی صاحب پیروزی واقعی را زیر سئوال می برد که دیگر طرفها از آن عاجز بودند.

    این عضو دفتر سیاسی عصائب اهل الحق عراق گفت: احدی نمی تواند که گزندی به حشد شعبی وارد کند.

    وی تاکید کرد: وزیر دفاع عراق بهتر است که اقدامات عملی ضد حضور خارجی در عراق انجام دهد که عامل بسیاری از بحرانهایی است که عراق را به تونل تاریک سیاسی، امنیتی و اقتصادی وارد کرده است.

    السعدی گفت: وزیر دفاع عراق در قالب پروژه آمریکا شامل برهم زدن اوضاع داخلی، لغو برگزاری انتخابات و حرکت به سوی تشکیل دولت اضطراری حرکت می کند.

    محمود الربیعی عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق هم در توییتی خطاب به وزیر دفاع عراق اعلام کرد: اگر حشد شعبی متعلق به ترکیه بود، هرگز سگی از سگ های شما جرات پارس کردن به آنرا نداشت و اگر حشد وابسته به شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس بود، به طمع دلارهایش در برابرش به سجده می افتادید و اگر حشد، داعشی بود، ناموس هایتان را به اسارت گرفته و شما خود را براداران آنها می دانستید.

    گفتنی است که وزیر دفاع عراق علیه حشد شعبی موضع گیری کرده و تلاشهای حشد شعبی علیه داعش را زیر سئوال برده بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *