×
×
جدیدترین‌‌ها

همه ارتباطات در خراسان رضوی پایدار است

  • کد نوشته: 93642
  • اسفند 11, 1402
  •  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌ رضوی گفت: تا این لحظه هیچ‌گونه قطعی ارتباطی نداشته ایم و همه ارتباطات استان پایدار است.
    همه ارتباطات در خراسان رضوی پایدار است

    به گزارش نخست نیوز ، علی دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان امروز ۱۱ اسفند در استودیو انتخابات استانداری خراسان‌رضوی اظهار کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل حوزه ارتباطی استان شامل: اداره کل ICT، شرکت مخابرات ،مجموعه همراه اول، ایرانسل، شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پای کار انتخابات امروز هستند.

    وی در ادامه افزود: تا این لحظه هیچگونه قطعی ارتباطات نداشته‌ایم و تمامی ارتباطات استان پایدار است. دلگیر در ادامه گفت: تا این لحظه تمام شعبی که درگیر فرایند انتخابات و رأی گیری هستند متصل بوده و انتخابات با فرایندی عادی و نرمال در حال انجام است.

    مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌ رضوی ادامه داد: برای پایداری ارتباطات استان ، ۳۰ گشت فیبر نوری در حوزه زیرساخت و فیبرهای مخابرات در حال پایش دقیق و لحظه ای هستند تا احیانا حفاری غیر مجازی انجام نشده و سلامت فیبرهایی که به نوعی پایداری ارتباطات هستند، حفظ شود.

    وی با بیان اینکه کلیه سایت‌های تلفن همراه، و سیستم‌های انتقال در زیرساخت به صورت نرمال در حال فعالیت‌ هستند، عنوان کرد: برای اتفاقات احتمالی کاملا در حالت آماده باش هستیم، همچنین تیم‌های توزیع شده در شهرستان‌ها کامل آماده‌اند تا اگر احیانا مشکلی پیش آمد در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

    سیده بهجت موسوی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *