×
×
جدیدترین‌‌ها

پنجشنبه27 بهمن ماه،
تبلیغات انتخابات مجلس از سوم اسفند آغاز می‌شود

  • کد نوشته: 92446
  • بهمن 27, 1402
  • معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند.
    تبلیغات انتخابات مجلس از سوم اسفند آغاز می‌شود

    به گزارش نخست نیوز، یحیی رمضانی روز پنجشنبه27 بهمن ماه گفت: داوطلبان مجلس باید پایبند به قوانین باشند و اولین گام ورود به خانه ملت، رعایت قوانین و مقررات است که باید مدنظر نامزدها در پروسه تبلیغات انتخاباتی قرار بگیرد.

    وی گفت: با تلاش مجریان برگزاری انتخابات در یک فضای همدلی و وفاق طبق جدول زمانبندی فرایندهای برگزاری انتخابات اجرایی می‌شود.

    فرماندار کرج تأکید کرد: تبلیغات زودهنگام نامزدها رصد و به مراجع قانونی اعلام می‌شود.

    وی افزود: تذکرات لازم نیز به برخی نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی داده شده است.

    فرماندار کرج در ادامه گفت: طبق روزشمار قانون انتخابات، اول اسفندماه زمان انتشار آگهی اسامی نامزدهای تأیید شده برای ورود به رقابت انتخاباتی است و سوم تا نهم اسفندماه تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنها آغاز خواهد شد.

    وی بیان کرد: ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه زمان قانونی رسیدگی به شکایت داوطلبانی است که در مراحل قبلی مورد تأیید قرار گرفته‌اند ولی شورای محترم نگهبان صلاحیت آنها را تأیید یا احراز نکرده است.

    رمضانی گفت: نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغات تا ابلاغ نظر نهایی شورای محترم نگهبان که همزمان با انتشار آگهی اسامی افراد تأیید شده است باید صبر کنند.

    انتهای پیام

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *