×
×
جدیدترین‌‌ها

حسین‌زهی:
مردم در روز ۲۲ بهمن مشت دیگری بر دهان یاوه‌گویان خواهند کوبید

  • کد نوشته: 91747
  • بهمن 17, 1402
  • عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن تمام توان خود را برای مایوس‌ کردن مردم به کار گرفته است اما مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند کوبید.
    مردم در روز ۲۲ بهمن مشت دیگری بر دهان یاوه‌گویان خواهند کوبید

    اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با نخست نیوز، با تبریک فرارسید دهه مبارک فجر بر ضرورت مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید و بیان کرد: تفاوت ۲۲ بهمن ماه سال جاری با سال های قبلی این است که ما دو انتخابات مهم را پیش رو داریم؛ مقام معظم رهبری در چند هفته اخیر بر مشارکت مردم در صحنه های حساس تاکید داشتند و دشمن نیز در طول این ۴۰ سال تلاش کرده تا پشتوانه نظام یعنی این ظرفیت مردم را از ما بگیرد.

    وی در ادامه با بیان اینکه مهمترین پشتوانه و سرمایه نظام ما مردم هستند که همواره پای کار انقلاب بوده و هستند،‌ اظهار کرد: بنابراین مشارکت بالای مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را مایوس خواهد کرد.

    نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از سوی دیگر مشارکت مردم در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای نیز بسیار مهم است و مردم بدین طریق سرنوشت خود را با دست خود تعیین خواهند کرد، تصریح کرد: دشمن تمام توان خود را برای مایوس سازی مردم به کار گرفته است فلذا حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و انتخابات، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.

    حسین زهی در پایان تاکید کرد: امیدوار هستیم مردم هم در روز ۲۲ بهمن ماه و هم در روز انتخابات مانند همیشه پرشورتر از قبل در صحنه حاضر شوند و به فرمان رهبر خود لبیک گویند.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *