×
×
جدیدترین‌‌ها

معرفی 36 طرح مشاغل خانگی در ساری

  • کد نوشته: 89389
  • دی 17, 1402
  • نخست نیوز ، سید اسماعیل علوی اظهارکرد : در هشت ماهه نخست امسال 36 طرح مستقل مشاغل خانگی در این شهرستان شناسایی و برای دریافت اعتبارات به بانک های عامل معرفی شد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با بیان اینکه اجرای مشاغل خانگی فرصت خوبی برای استفاده از ظرفیت منازل برای بهبود اقتصاد خانواده به […]

    معرفی 36 طرح مشاغل خانگی در ساری

    نخست نیوز ، سید اسماعیل علوی اظهارکرد : در هشت ماهه نخست امسال 36 طرح مستقل مشاغل خانگی در این شهرستان شناسایی و برای دریافت اعتبارات به بانک های عامل معرفی شد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با بیان اینکه اجرای مشاغل خانگی فرصت خوبی برای استفاده از ظرفیت منازل برای بهبود اقتصاد خانواده به وسیله اعضای خانوار است، تصریح کرد: برای راه اندازی این 36 طرح اعتباری بالغ بر 26 میلیارد پرداخت شد.

    وی افزود: کسب و کارهای خانگی یا (Home business) یکی از بهترین و مطمئن‌ ترین راههای درآمدزایی و کاهش نرخ بیکاری شناخته می‌شوند و در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند.

    علوی درباره نحوه ثبت نام و دریافت مجوز برای مشاغل خانگی گفت: متقاضیان مشاغل خانگی باید با مراجعه به سامانه مشاغل خانگی،‌ متناسب با نوع فعالیت مورد نظر خود یکی از فرم های ثبت نام را تکمیل و در دستگاه اجرائی ذیربط بررسی می شود و در صورت تائید طرح در دستگاه اجرائی، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مجوز را صادر می کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *