×
×
جدیدترین‌‌ها

پس از برنده کردن سایپا؛
رای فدراسیون صدای ذوب‌آهن را هم درآورد/ روابط بی‌تاثیر نبوده است!

  • کد نوشته: 8918
  • خرداد 4, 1400
  • مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: در نیمه دوم بازی با پرسپولیس آنطور که باید نبودیم و گل‌های مشابهی از حریف دریافت کردیم.
    رای فدراسیون صدای ذوب‌آهن را هم درآورد/ روابط بی‌تاثیر نبوده است!

    مجتبی فریدونی در گفتگو با نخست نیوز ، در خصوص باخت تیم فوتبال ذوب آهن به پرسپولیس در لیگ برتر گفت: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم اما در نیمه دوم آنطور که باید نبودیم. پرسپولیس از فرصت‌هایش استفاده کرد.

    وی ادامه داد: قابل کتمان نیست که پرسپولیس تیم پرمهره و قدرتمندی است و بضاعت ما هم همین است. گل‌های مشابهی مقابل پرسپولیس خوردیم و مجتبی حسینی و همکارانش در کادر فنی باید این موضوع را بررسی کنند.

    مدیرعامل باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد: شرایط سختی پشت سر گذاشتیم. یک ماه مسابقات تعطیل بود و سپس در عرض دو هفته چهار بازی سنگین با استقلال(دوبار)، گل گهر و پرسپولیس انجام دادیم. قبل از دیدار

    وی در ادامه گفت: با پرسپولیس میانگین امتیازات ما ۱.۵ بود که به نسبت نیم فصل اول دو برابر شده بود. در ادامه ۶ بازی خانگی داریم و روی کاغذ، مسابقات سختمان تمام شده است. به بقا در لیگ برتر صد درصد امید داریم.

    فریدونی درباره اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و ۳ بر صفر شدن بازی با پیکان به سود سایپا گفت: این رای جوانمردانه نیست و مبنای حقوقی ندارد. به خاطر بازیکنی که حتی در زمین اضافه نبوده و صرفاً چند ثانیه بازی کرده است، بازی را ۳ بر صفر نمی‌کنند. در بازی استقلال با پیکان و حتی دیدار ماشین سازی اتفاقات مشابهی رخ داده بود.

    وی اظهار کرد: به نظرم این رای سلیقه‌ای و جهت دار است. ما مستقیم در رای ذی نفع نیستیم ولی اگر فدراسیون اعتراض ما را پیگیری نکند، به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت می‌کنیم. نمی گویم در این رای اعمال نفوذ صورت گرفته ولی روابط بی تاثیر نبوده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *