×
×
جدیدترین‌‌ها

کام تلخ محتکر شکر در بابل

  • کد نوشته: 88608
  • دی 9, 1402
  • سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری محتکر شکر و کشف 25 تن شکر احتکار شده در آن شهرستان خبر داد.
    کام تلخ محتکر شکر در بابل

    نخست نیوز، سرهنگ “علی داداش تبار” در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر احتکار شکر توسط فردی در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش گتاب قرار گرفت.

    وی، افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی با همراهی کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند و در بازرسی از انبار نگهداری کالا توسط متهم 25 تن شکر که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود؛ کشف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان بابل ارزش کالای احتکار کشف شده را بنا به نظر کارشناسان بالغ بر 10 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و کالای کشف شده نیز به سازمان مربوطه تحویل شد .

    سرهنگ “داداش تبار” در پایان مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: برخورد قاطع و قانونی با محتکران به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم نیز می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت این افراد، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

    برچسب ها شکر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *