×
×
جدیدترین‌‌ها

نبویان مطرح کرد،
قاچاق روزانه ۱۲ میلیون لیتر گازوئیل

  • کد نوشته: 88269
  • دی 6, 1402
  • نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه روزانه ۱۲ میلیون لیتر گازوئیل در سیستان و بلوچستان قاچاق می‌شود، گفت: دولت در این دو سال، افزایش نقدینگی را کنترل کرده است.
    قاچاق روزانه ۱۲ میلیون لیتر گازوئیل

    نخست نیوز، حجت الاسلام سیدمحمود نبویان شامگاه سه‌شنبه، ۵ دی در سلسله نشست‌های برخط پرسمان در همدان، با طرح این موضوع که پس از چهل و اندی سال شعارهای انقلاب اسلامی به کجا رسیده و اینکه چه خواستیم و چه شد، یک سوال اساسی در وضعیت فعلی است، اظهار  کرد: انقلاب یک تئوری جدید برای قدرت در دنیا و برای حاکمیت ارائه کرده است.

    وی افزود: انقلاب هیچ‌گاه همچون امروز در اوج نبوده و نشان داد می‌توان کل دنیا را شکست داد و این ملت هیچ وقت شکست‌پذیر نیست و حتی آمریکا با وجود فرماندهی میدانی جنگ غزه، حریف حماس نمی‌شود، چرا که افکار انقلاب در دنیا مطرح و به آن عمل شد.

    نبویان تصریح کرد: در ۱۹۷۳ کشورهای اسلامی تنها شش روز در مقابل اسرائیل دوام آوردند، آن زمان رژیم صهیونیستی تنها ۲۵۰۰ نفر تلفات داد اما امروز ۵۰۰۰ نفر تلفات داد چراکه حماس یک تفکر دارد و آن تفکر انقلاب اسلامی است و مردم ایران و انقلاب اسلامی در اوج قدرت هستند.

    نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه اگر تئوری انقلاب یعنی ایمان به خدا محقق شود، هیچ استکباری پیروز نمی‌شود، مطرح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی پس از انقلاب در هیچ جنگی پیروز نشدند، پس از انقلاب ۱۹۷۹، جوانان مصری جهاد اسلامی و سپس اخوان المسلمین، حماس را تشکیل دادند، همین الان در تونل‌ها موشک و سلاح تولید می‌کنند و همه اینها به برکت انقلاب است.

    وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران برای نخستین بار لشگر جهانی اسلام را شکل داد و سپاه واحد اسلامی از کشورهای مختلف تشکیل شد و ظالم بودن رژیم صهیونیستی در جهان بیان و توسط مردم ادراک شد، اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی از شش جهت مورد حمله واقع شده و امروز برای نخستین بار است که ۵۰۰ هزار نفر در کشورهای مختلف غربی به نفع فلسطین تظاهرات کردند به طوریکه امروز برای ما ثابت شده که سازمان‌های جهانی برای طرفداری از ظالم تشکیل شده‌اند.

    وی با تأکید بر اینکه اگر امروز موشک نداشتیم ایران به یک غزه بزرگ تبدیل می‌شد پس چرا برخی می‌خواستند که ایران موشک نداشته باشد؟ یادآور شد: اگر موتور ملت ایران خاموش کند، حزب الله، انصارالله و حماس خود به خود خاموش خواهند شد.

    نماینده تهران در مجلس اظهار کرد: دشمنان با جنگ، فتنه و تحریم نتوانستند در مقابل ما بایستند، بنابراین به دنبال ناامیدی مردم ایران هستند. همه ظالمان به جنگ ملت ایران آمده‌اند و به لطف پشتیبانی خدا همه شکست خوردند.

    وی در ادامه در پاسخ پرسش‌های مطرح شده بیان کرد: مشکلات کشور ریشه داخلی دارد، چراکه از ۴۰ و اندی سال، سی و اندی سال مسئولیت در دستان غربگراها بوده است.

    وی با بیان اینکه بسیاری از طرح‌های اقتصادی دولت ثمر دارد اما زمان‌بر است، یکی از عوامل گرانی‌ها را افزایش نقدینگی و کاهش تولید دانست و مطرح کرد: دولت در این دو سال، افزایش نقدینگی را کنترل کرده است.

    نبویان با اعلام اینکه روزانه ۱۲ میلیون لیتر گازوئیل در سیستان و بلوچستان قاچاق می‌شود، اذعان کرد: دولت نقدینگی را کنترل و با قاچاق مبارزه می‌کند در ضمن باید سیاست خود را به سمت تولید ببرد.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *