×
×
جدیدترین‌‌ها

نشست خبری نشر آثار امام خمینی برگزار شد

  • کد نوشته: 88212
  • دی 5, 1402
  • نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین کمساری رئیس موسسه تنظیم نشر آثار امام خمینی با موضوع «برگزاری یکصد نشست دانشجویی زن به روایت سوم» در سالن اجتماعات این موسسه برگزار شد.
    نشست خبری نشر آثار امام خمینی برگزار شد

    نخست نیوز، نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین کمساری رئیس موسسه تنظیم نشر آثار امام خمینی با موضوع «برگزاری یکصد نشست دانشجویی زن به روایت سوم» در سالن اجتماعات این موسسه برگزار شد.

    حجت الاسلام کمساری گفت: وظیفه ما در موسسه امام خمینی (ره) آشنا کردن مردم و نسل جدید با اندیشه امام است؛ اندیشه امام بایستی روز به روز تازه به تازه منتقل شود تا این اندیشه شنیده شود.

    رئیس موسسه تنظیم نشر امام خمینی افزود: در مجموعه شورای بانوان موسسه به این نتیجه رسیدیم که سلسله نشست هایی در دانشگاه ها و مراکز علمی برگزار شود و این نشست‌ها در دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و انجمن‌ها و محافل علمی برگزار خواهد شد.

    وی درباره رویگرد این نشست ها گفت: طراحی نشست با حضور جوانان اعم از خواهران و بانوان با محوریت و مدیریت دو استاد صاحب نظر در حوزه زنان و مشرف بر روایت امام (ره) انجام می‌شود و امکان پرسش و پاسخ در این جلسات وجود دارد.

    وی با بیان اینکه شخصیت‌ها و سخنرانی‌های حاضر بیشتر از هیئات علمی هستند ادامه داد: افراد سیاسی در این نشست ها به دلیل انتخابات پیش رو دیده نشدند.

    رئیس موسسه تنظیم نشر امام خمینی ره مطرح کرد: تعداد ۶۰ نشست در دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد که به صورت کرسی‌های آزاد اندیشی نیز می‌انجامد.

    وی افزود: همچنین ۳۰ نشست در حوزه‌های علمیه‌ و ۱۰ نشست در مرکز علمی برگزار خواهد شد و این نشست ها از ۱۳ دی سالروز ولادت حضرت زهرا، روز ولادت امام خمینی و روز زن آغاز خواهد شد و تا ۲۱ بهمن ادامه خواهد داشت.

    منبع فارس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *