×
×
جدیدترین‌‌ها

آزاد سازی اراضی کشاورزی در کلاردشت

  • کد نوشته: 88072
  • دی 4, 1402
  • سردار حسینی، جانشین انتظامی استان مازندران از آزادسازی 65 هزار متر از اراضی کشاورزی به ارزشی بیش از 1000 میلیارد ریال خبر داد.
    آزاد سازی اراضی کشاورزی در کلاردشت
    نخست نیوز ،سردار “سیدموسی حسینی” در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری پلیس، عنوان داشت: در راستای اجرای طرح های تشدید مبارزه با زمین خواری و جلوگیری از تصرف غیر قانونی اراضی کشاورزی و کسب خبری مبنی بر تفکیک غیر مجاز اراضی کشاورزی در شهرستان کلاردشت موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت. جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با راه‌اندازی گشت مشترک با عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و سایر سازمان های مربوطه، ماموران موفق به شناسایی زمین های شدند.
    وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی و همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی در اقدامی عملیاتی دیوارکشی ها و بنا های احداث شده در این زمین ها تخریب شد. سردار حسینی در ادامه تصریح کرد: در این عملیات 65 هزار متر از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین خواران در آمده بود رها سازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.
    این مقام انتظامی، ارزش زمین های رها سازی را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 1000 میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: در این رابطه 8 پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع شد. جانشین انتظامی استان مازندران با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *