×
×
جدیدترین‌‌ها

گروسی: VAR نبود استقلال متزلزل می‌شد

  • کد نوشته: 87210
  • آذر 24, 1402
  • پیشکسوت استقلال گفت: اگر سیستم VAR نبود آبی‌ها دوباره متزلزل می‌شدند. VAR سبب شد استقلال در این دیدار متزلزل نشود.
    گروسی: VAR نبود استقلال متزلزل می‌شد

    نخس نیوز : محسن گروسی ، درباره عملکرد استقلال در داربی اظهار کرد: بازی از نظر فنی مثل سایر بازی‌های لیگ بود و زیاد از جذابیت بالایی برخوردار نبود. در نیمه اول پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد اما هر چقدر رو به جلو رفت نبض بازی به دست استقلال افتاد و بازی متعادل پیش می‌رفت که متاسفانه در یک بازی بچگانه گل خورد. البته استفاده از سیستم VAR در این دیدار نشان داد که چقدر برای فوتبال ما کارساز بود در غیر این صورت همانند سایر بازی‌های داربی دوباره استقلال متزلزل می‌شد.

    او با اشاره به اینکه نتیجه بازی عادلانه بود، گفت: VAR سبب شد تا استقلال در این دیدار متزلزل نشود. اگر در این دیدار از VAR استفاده نمی‌شد همانند بازی‌های قبل دوباره استقلال ضرر می‌کرد. بنابراین حق به حقدار رسید. در کل بازی عادلانه تمام شد و تساوی حق هر دو تیم بود.

    گروسی خاطرنشان کرد: در نیمه اول استقلال، پرسپولیس را خوب پرس کرد اما بازیکنان در پاس‌دادن و حفظ توپ ضعف داشتند اما در نیمه دوم شرایط استقلال تغییر کرد و بازی متعادل شد. در حقیقت استقلال نیمه اول ضعیف عمل کرد. اگر از موقعیت‌های خود به‌خوبی استفاده می‌کرد در نیمه دوم به جای یک گل باید گل‌های بیشتری را به ثمر می‌رساند.

    مهاجم سال‌های دور تیم ملی خاطرنشان کرد: به برد استقلال در داربی به خاطر بازی‌های قبلی و شرایط روحی و روانی خوبی که بازیکنان داشتند امیدوار بودم. البته استقلال برابر تیم بزرگی بازی می‌کرد و آنها نیز دنبال برد در این دیدار بودند.

    او در پایان گفت: هدف استقلال در این بازی تا آخرین لحظه کسب سه امتیاز بازی بود و یکی از ویژگی‌های خوب استقلال این بود که تا دقایق آخر ناامید نشد و به آنچه می‌خواست رسید. ضمن اینکه معتقدم کوین یامگا یکی از بهترین بازیکنان این دیدار بود.

    منبع : ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *