×
×
جدیدترین‌‌ها

خوشگوار نایب قهرمان باشگاه های کشورشد

  • کد نوشته: 87012
  • آذر 23, 1402
  • نایب قهرمانی خوشگوار مشهد در دور رفت هندبال دسته یک باشگاهی کشور نوید روهای خوش برای هندبال بانوان مشهد است
    خوشگوار نایب قهرمان باشگاه های کشورشد
     نخست نیوز: خروشی– بر اساس این گزارش صادق زاده مدیر فنی تیم هندبال بانوان خوشگوار مشهد با بیان این مطلب گفت: مسابقات هندبال باشگاه‌های دسته اول بانوان کشوربا شرکت ۱۲ تیم در دو گروه ۶ تیمی در شهرهای ( کرمان و شهر کرد ) و بصورت متمرکز و رفت وبرگشت برنامه ریزی شد .
    تیم هندبال خوشگوار مشهد با مربیگری خانم نوری و با تلاش بازیکنان شایسته تیم با بازی‌های درخشان و زیبا و با ۴ پیروزی قاطع در مقابل تیم های تهران و اصفهان و یزد و شهرکرد میزبان مسابقات موفق شد با کسب ۸ امتیاز وقرار گرفتن در رتبه دوم جدول ، دوررفت مسابقات را به پایان برساند. وی در ادامه از تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم و نتایج بدست آمده اعلام رضایت کرده وادامه دادند و در دور برگشت با درخواست میزبانی و آمادگی بهتر تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا با قدرت به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.
    صادق زاده همچنین درخاتمه از میزبانی خوب هیات هندبال شهر کرد همچنین داوران وعوامل اجرایی مسابقات تشکر وقدردانی کردند. و حمایت همه جانبه روسای هیات‌های هندبال استان خراسان رضوی و مشهد و همکارانشان در هر دو هیات مشهد واستان و مدیران شرکت خوشگوار مشهد را عامل اصلی موفقیت در این دوره از مسابقات دانستند.
    بازیکنان و کاردفنی تیم هندبال بانوان خوشگوار در این مرحله شامل: سپیده وحیدیان _مهیلا ذاکری_ سمیرا شهری_ یگانه سجودی_ محدثه جلالی فر_ نگار جوانمرد_مهلا فهیمی_سمیه نجفی_صبا پرکم_ مینا نصر_ طنین علیزاده_ رضوانه نژادحسین_ اعظم حسن زاده_ مهلا غضنفری سرپرست : سرکار خانم زنده دل،سرمربی: سرکار خانم نوری و مدیر فنی : سرکار خانم صادق زاده.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *