×
×
جدیدترین‌‌ها

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران:
مازندران سرشار از منابع هویت ساز است

  • کد نوشته: 85659
  • آذر 4, 1402
  • بیست و پنجمین جشنواره استانی قصه‌گویی در مازندران با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری با معرفی منتخبان به کار خود پایان داد
    مازندران سرشار از منابع هویت ساز است

    نخست نیوز :‎ قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران در آئین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، ضمن گرامیداشت یاد و نام و حماسه آفرینی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس و شهدای مظلوم غزه به ویژه کودکان و زنان؛ با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد شهدای جنایات ددمنشانه اسرائیل در غزه را کودکان و زنان تشکیل می دهند، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جذابیت های خاص خودش را دارد، این مجموعه کلاس درس دوستی، مهر و محبت است؛ فضای حاکم در کانون فضای اداری مبتنی بردستورالعمل نیست. وی با بیان اینکه مازندران سرشار از منابع هویت ساز است، افزود: مفاخر، مشاهیر، آئین و سنن، فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم باید به نسل نو معرفی شود. عزیززاده گرجی با بیان اینکه سرمایه های معنوی و اجتماعی مازندران باید به نوجوانان و جوانان معرفی شوند، گفت: محله به محله، شهر به شهر، استان به استان، کشور به کشور باید محتوای فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی مردم شریف مازندران برای همگان معرفی و تبیین شود.

    وی با بیان اینکه محتوا و ابزارهای متنوع انتقال پیام وجود دارد، اما حلقه وصل برای معرفی ظرفیت های این خطه از شمال کشور به نسل نو ایجاد نشده است، افزود: بین تصمیم گیران و تصمیم سازان، مجریان و عوامل باید فهم مشترک ایجاد شود. عزیززاده گرجی برلزوم شناسایی و معرفی توانمندی ها و ظرفیت های مازندران تاکید کرد و گفت: اگر قرار است امری به یک فرهنگ تبدیل شود، یا فرهنگی نهادینه و تثبیت شود، باید محتوا و زبان مناسب برای انتقال پیام ایجاد شود.

    وی با بیان اینکه هنر بهترین ابزار برای انتقال پیام است، ادامه داد: اگر هنر برای انتقال پیام به مخاطب درست انتخاب شود، قطعا فضای مفرح و شاد ایجاد خواهد شد و هر چه در این پروسه رقم زده شود، آنجا تربیت اتفاق خواهد افتاد. عزیززاده گرجی با اشاره به فعالیت های ۶۰ گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گفت: قصه یک قالب هنری فاخر تربیتی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه کودکان بشمار می رود. وی برلزوم فضاسازی جهت حضور هنرمندان با هدف انتقال پیام به مخاطب تاکید کرد. در پایان این جشنواره از برگزیدگان بخش های مختلف با اهدای لوحی تجلیل بعمل آمد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *