×
×
جدیدترین‌‌ها

برگزاری دیدار تدارکاتی تیم هندبال سرخس در مشهد

  • کد نوشته: 85499
  • آذر 2, 1402
  • تیم هندبال نوجوانان سرخس دیداری تدارکاتی را با نماینده قوچان جهت آمادگی بستر برای حضور در دور دوم مسابقات جام آیندگان برگزار کرد
    برگزاری دیدار تدارکاتی تیم هندبال سرخس در مشهد

    نخست نیوز : مجیدخروشی_ به گزارش رییس هیات هندبال سرخس این دیدار در سالن کوثر مشهد خانه هندبال خراسان رضوی با تیم هندبال ستارگان قوچان برگزار می‌شود.

    دریادار افزود: تیم‌های ستارگان قوچان نماینده خراسان که خود را برای شرکت در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور آماده می‌کند در مقابل نوجوانان سرخس که در لیگ آیندگان کشور حضور دارد برای کسب آمادگی بیشتر در مقابل هم قرار خواهند گرفت. این دیدار برای مربیان هردو تیم به خاطر پیداکردن نقاط ضعف و اماده‌سازی بازیکنان از اهمیت ویژه ایی برخوردار می‌باشد. تیم نوجوانان سرخس در پایان مرحله رفت‌وبرگشت لیگ آینده‌سازان کشور با ۱۱ امتیاز بعد از سپاهان موفق شده است به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ آیندگان صعود نماید و توجه جامعه هندبال کشور را به خود جلب کرده است و در این مرحله می‌بایست از اول آذرماه در شهرستان سرخس در مقابل تیم‌های خوب لیگ برتری کشور قرار بگیرد. و تیم ستارگان قوچان حدود ۵ آذرماه در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به استان یزد اعزام خواهد شد.

    برچسب ها سرخس هندبال

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *