×
×
جدیدترین‌‌ها

وضعیت ایمنی دریاچه شهدای خلیج فارس از سوی مدیریت بحران

  • کد نوشته: 83648
  • آبان 9, 1402
  • سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست شهر تهران از ارزیابی تخصصی ایمنی دریاچه شهدای خلیج فارس خبرداد

    وضعیت ایمنی دریاچه شهدای خلیج فارس از سوی مدیریت بحران

    سید سجاد موسوی در گفت‌وگو با نخست نیوز : ، در این باره گفت: براساس گزارشات مردمی واصله و اخبار انتشار یافته در خبرگزاری‌ها و فضای مجازی مبنی بر وجود نقاط حادثه خیز در محدوده دریاچه شهدای خلیج فارس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ارزیابی تخصصی از وضعیت ایمنی، سلامت و محیطزیست این دریاچه را در دستور کار قرار داد.

    وی با بیان اینکه این اقدام با هدف پیشگیری از وقوع حوادث غرق‌شدگی و صیانت از جان شهروندان و مراجعه‌کنندگان به این دریاچه انجام شده است، گفت: بر اساس کارشناسان و ارزیابان تخصصی HSE در موقعیت‌های گزارش شده حاضر شده و نسبت به ارزیابی میدانی آن اقدام کردند.

    سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه خطرات کنترل نشده و عدم انطباق های مهم در این محدوده احضا شد، گفت: این موارد به مدیران و مسئولان این مجموعه اطلاع داده شد و نسبت به ایمن سازی و رفع مخاطرات اقدام شد.

    سجادی با اشاره به حضور روزانه چندین هزارنفر در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس، گفت: در همین راستا نیز اتخاذ تدابیر HSE لازم در راستای صیانت از جان شهروندان و مراجعین در این مجموعه حائز اهمیت بوده و نقش حیاتی دارد.

    به گفته وی، دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست شهر تهران نسبت به بازدید و ارزیابی از دیگر اماکن تجمعی و پرخطر نیز اقدام کرده و موارد ایمنی را به آنان اطلاع می‌دهد. معنای این موضوع نا ایمن بودن یک منطقه نیست، بلکه هدف از آن ارتقاء ایمنی در یک مجموعه است.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *