×
×
جدیدترین‌‌ها

افزایش شمار شهدای غزه به ۷۰۰۰ نفر

  • کد نوشته: 83084
  • آبان 5, 1402
  • جنگ در غزه در حالی وارد بیستمین روز خود شد که با ادامه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه و کمبود شدید امکانات، شمار شهدا رو به افزایش بوده و شرایط انسانی در این منطقه بحرانی شده است، گروه‌های مقاومت فلسطین نیز به مقابله با این حملات ادامه می‌دهند و القسام امروز یک بالگرد ارتش دشمن را هدف قرار داد

    افزایش شمار شهدای غزه به ۷۰۰۰ نفر

    به گزارش نخست نیوز : وزارت بهداشت فلسطین در غزه از افزایش آمار شهدا به ۷۰۰۰ نفر که بیش از ۲۷۰۰ نفر از آن‌ها را کودکان تشکیل می‌دهند، خبر داد.

    به گزارش رسانه‌های مختلف، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه پنج‌شنبه نیز مناطق متعددی در شمال نوار غزه از جمله اطراف مسجد الهدی را هدف حملات شدید خود قرار دادند.

    دانش آموزان مدارس نابلس امروز در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین راهپیمایی کردند.

    جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه

    شبکه الجزیره خبر داد در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در خان‌یونس در جنوب نوار غزه، ۱۷ نفر به شهادت رسیده‌اند و حدود ۱۰۰ نفر هم مجروح شده‌اند.

    رئیس بیمارستان خان‌یونس نیز خبر داده از نیمه‌شب گذشته ۷۷ فلسطینی شهید شده‌اند که بیشتر آن‌ها کودکان و زنان بوده‌اند.

    سفر قریب‌الوقوع «محمود عباس» به روسیه

    مسکو خبر داد رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به‌زودی به روسیه سفر می‌کند و «گفت‌وگوهای سازنده درباره نزاع اسرائیلی-فلسطینی» در برنامه‌های این سفر گنجانده شده است.

    تایید جنایت جدید رژیم صهیونیستی

    شبکه سی‌ان‌ان گزارش کرد ارتش رژیم صهیونیستی حمله به منزل خانواده «الدحدوح» خبرنگار شبکه الجزیره واقع در اردوگاه النصیرات در غزه را تایید کرد. در این حمله ۱۲ نفر از اعضای خانواده الدحدوح از جمله ۹ کودک به شهادت رسیدند.

    انتشار آمار کشته‌های نظامیان صهیونیست

    سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید از زمان آغاز عملیات طوفان‌الاقصی، ۳۰۹ نظامی کشته شده‌اند و ۲۲۴ نفر هم در اسارت مقاومت فلسطین هستند.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *