×
×
جدیدترین‌‌ها

شهادت ۱۱۰ فلسطینی دیگر در حمله مرگبار رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه

  • کد نوشته: 82723
  • آبان 3, 1402
  • یک مقام بهداشتی فلسطینی بامداد سه‌شنبه گفت که در حملات مرگبار رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه در دوشنبه و نیمه شب حدود یکصد و ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند

    شهادت ۱۱۰ فلسطینی دیگر در حمله مرگبار رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه

    نخست نیوز : شبکه الجزیره به نقل از این منبع بیمارستانی که خواست نامش فاش نشود، افزود که این شهدا در حملات چند ساعته رژیم صهیونیستی به مناطق خانیونس و رفح در جنوب نوار غزه و دیگر بخش‌های این منطقه به شهادت رسیده که تعداد زیادی از آن‌ها کودک هستند.

    خبرگزاری سما فلسطین نیز در این باره گزارش داد که جسد سه تن از شهدای زن فلسطینی پس از آن که منزل خانواده “مخیمر” در غرب رفح در جنوب نوار غزه هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفت به بیمارستان “النجار” انتقال یافته است.

    از سوی دیگر شبکه المیادین نیز گزارش داد که رژیم صهیونیستی منازل مسکونی در “جبالیا” در شمال غزه و منطقه “القراره” در خان یونس در جنوب این باریکه را هدف حملات سنگین خود قرار داده که تاکنون در این حملات شمار زیادی از فلسطینیان زخمی شدند.

    همچنین خبرهای حکایت از آن دارد که رژیم صهیونیستی اطراف بیمارستان “شهداء الاقصی در مرکز نوار غزه را نیز هدف قرار داده است.

    رژیم اشغالگر قدس که مدعی شده بود که بیمارستان المعمدانی را بمباران نکرده است، در اقدامی مشابه بامداد سه‌شنبه اطراف مجتمع بهداشتی “الشفاء” را نیز هدف حملات سهمگین خود قرار داد.

    منبع ایرنا 

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *