×
×
جدیدترین‌‌ها

تغییرات نرخ ارز تاثیری در قیمت داروها ندارد

  • کد نوشته: 803
  • مهر 14, 1397
  • وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ما کاری با نرخ ارز در زمینه داروها و تجهیزات پزشکی و ملزومات آن نداریم، چرا که قیمت ارز ما مشخص و۴۲۰۰ تومان است و تا سال آینده نیز همین قیمت خواهد بود. به گزارش گشت و گذار، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی […]

    تغییرات نرخ ارز تاثیری در قیمت داروها ندارد


    وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ما کاری با نرخ ارز در زمینه داروها و تجهیزات پزشکی و ملزومات آن نداریم، چرا که قیمت ارز ما مشخص و۴۲۰۰ تومان است و تا سال آینده نیز همین قیمت خواهد بود.

    به گزارش گشت و گذار، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت انتشار مقالات علمی کشور در مجلات معتبر جهانی، اظهار داشت: مشکلی برای چاپ مقالات‌ چه در مجلات آمریکایی و چه اروپایی وجود ندارد و اگر کسی کاری عمیق پژوهشی نکرده اما انتظار دارد در چنین مجلاتی مقاله اش چاپ شود نباید این موضوع را به حساب مسائل روز بگذارند.

    وی افزود: مقالات زیادی از اساتید برجسته کشور در این ژورنال‌ها منتشر می‌شود و اساساً نگاه مجامع علمی دنیا اینگونه نیست و گزارشی در این زمینه نداشته ایم.

    وزیر بهداشت در خصوص تاثیر کاهش نرخ ارز بر قیمت داروها، تصریح کرد: ما کاری با نرخ ارز در زمینه داروها و تجهیزات پزشکی و ملزومات آن نداریم، چرا که قیمت ارز ما مشخص و۴۲۰۰ تومان است و تا سال آینده نیز به همین قیمت خواهد بود.

    قاضی زاده هاشمی در پایان تاکید کرد: پس آن چه در کوچه و بازار جاری است در این موارد تاثیری ندارد، اما تغییر نرخ ارز در هتلینگ بیمارستان‌ها که مربوط به خدمات است تاثیر می‌گذارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *