×
×
جدیدترین‌‌ها

کدام استقلالی قربانی مهاجم مصری می‌شود؟

  • کد نوشته: 76485
  • شهریور 8, 1402
  • مهاجم مصری مدنظر استقلال با این تیم به توافق رسیده اما مشکلی بر سر راه ثبت قرارداد او وجود دارد.

    کدام استقلالی قربانی مهاجم مصری می‌شود؟

    به گزارش نخست نیوز ،عمرو وردا بازیکنی که مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته، پس از اینکه پیش قرارداد برای وی ارسال شد، آن را امضا کرد تا در یک قدمی عقد قرارداد با آبی‌پوشان پایتخت قرار داشته باشد.

    باشگاه استقلال حتی برای اینکه در آخرین روز نقل و انتقالات بتواند نام عمر وردا را به فهرست این تیم اضافه کند، برای وی بلیت هواپیما تهیه کرد تا او فردا وارد ایران شود.

    در فاصله بیست‌وچهار ساعت به پایان نقل و انتقالات باشگاهی یک چالش برای جذب بازیکن مصری استقلال به وجود آمده که هنوز حل نشده است.

    با توجه به اینکه فهرست استقلال فقط یک جای خالی دارد و سقف قرارداد آنها پر شده است، آبی‌ها برای جذب دو بازیکن خارجی که نکونام اعلام کرده است، در وهله اول باید بر روی نام یک آبی‌پوش قلم قرمز بکشند.

    در گام دوم باید این بازیکن که کنار گذاشته می‌شود مبلغ قراردادش حداقل ۱۵ میلیارد تومان ارزش داشته باشد تا سقف قرارداد آبی‌ها با کاهش قابل توجهی مواجه شود تا قرارداد عمر وردا ثبت شود.

    بلانکو مهاجم آرژانتینی با توجه به اینکه بازیکن آزاد بوده برای حضور در ایران و آبی‌پوش شدن خارج از بازه زمانی مشکلی ندارد و تا آن زمان باشگاه می‌تواند با بازیکنان به صحبت پرداخته تا چند میلیاردی قراردادادهایشان را کم کنند تا بازیکن دوم خارجی نیز ثبت شود.

    ارسلان مطهری و آرمان رمضانی دو بازیکن استقلال هستند که مورد توجه تراکتور قرار گرفته و هر کدام از این دو نفر از فهرست خارج شوند، استقلال مانعی برای جذب عمر وردا نخواهد داشت. باید دید در ساعات آینده چه اتفاقی رقم خواهد خورد و با خالی شدن فهرست استقلال، بازیکنان خارجی جذب می‌شوند یا پرونده حضورشان بسته می‌شود.

    گفته می‌شود جواد نکونام خواهان کنار گذاشتن سبحان خاقانی است اما با توجه به اینکه رقم قرارداد وی بالا نیست، او نمی‌تواند مشکل آبی‌ها را برای جذب بازیکن خارجی جذب کند.

    باید دید در ساعات آینده چه اتفاقی رقم خواهد خورد و با خالی شدن فهرست استقلال بازیکنان خارجی جذب می‌شوند یا پرونده حضورشان بسته می‌شود.

    منبع:مشرق

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *