×
×
جدیدترین‌‌ها

نوع رفتار نتانیاهو در نخست وزیری، یک اتفاق ویژه بود!

  • کد نوشته: 71428
  • تیر 26, 1402
  • به گزارش نخست نیوز،محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود با اشاره به وضعیت سلامتی نتانیاهو نوشت: نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، زمین خورده و با حال نامناسب، به بخش اورژانس بیمارستان شیبا در رمات گان در شرق تل آویو منتقل شده است. گفته می شود او در خانه از هوش رفته و در اثر سقوط، […]

    نوع رفتار نتانیاهو در نخست وزیری، یک اتفاق ویژه بود!

    به گزارش نخست نیوز،محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود با اشاره به وضعیت سلامتی نتانیاهو نوشت:

    نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، زمین خورده و با حال نامناسب، به بخش اورژانس بیمارستان شیبا در رمات گان در شرق تل آویو منتقل شده است. گفته می شود او در خانه از هوش رفته و در اثر سقوط، سرش به شدت به زمین خورده است.

    ان شاء الله که نتانیاهو زودتر سقط بشود؛ و دیر یا زود، همین اتفاق هم خواهد افتاد. در عین حال حضور و نوع رفتار وی در نخست وزیری، یک اتفاق ویژه بود که به واسطه اختلاف افکنی و ایجاد شکاف بی سابقه در عمق رژیم، روند سقوط اسرائیل را تسریع کرد.

    به تعبیر حکیمانه امام خمینی (ره):

    “در حدیث است که لاَیَزَالُ یُؤیَّدُ هَذَا الدِّینُ بِالرَجُلِ الفاجر.با مردهای فاجر ـ به ارادۀ خدا ـ این دین ما تأیید می‌شود.

    محمدرضا مرد فاجر، خواهی نخواهی این دین به واسطۀ او تأیید شد؛ برای اینکه هرچه ظلم بیشتر باشد و هرچه ستمکاری بیشتر باشد، دین عدل بیشتر تأیید می‌شود. ظالم با اعمال ظالمانۀ خودش دین عدل را تأیید می‌کند؛ و لایزال اینطور بوده است.

    فرعون با فرعونیت و طغیانش دین موسی را تأیید می‌کند، و ابوسفیان با طغیان، دین رسول اکرم را تأیید می‌کند؛ و محمدرضا با طغیان و عصیان و جور و ستم، دین اسلام را تأیید می‌کند.

    خدا همان طوری که از قشر متفکرین روحانی تأیید می‌شود…، خدای تبارک و تعالی می‌فرماید که از قشرهای فاسد هم، از رجل فاجر هم، دین اسلام و دین خدا تأیید می‌شود؛ و آن به همین معناست که گفتم. نه تأیید می‌کند؛ تأیید می‌شود. لایزال یُؤَیَّدُ هذَا الدّینُ بِالرَّجُلِ الْفاجِر”.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *