×
×
جدیدترین‌‌ها

محصولات ایرانی نیازمند بازاریابی است

  • کد نوشته: 70620
  • تیر 15, 1402
  • وزیر کار لبنان گفت: ایران محصولات بسیار زیبا و با کیفیتی دارد که نیازمند بازاریابی است. افزایش روابط موجب بازاریابی بیشتر و معرفی محصولات خواهند شد.

    محصولات ایرانی نیازمند بازاریابی است

    🔹به گزارش نخست نیوز ، «مصطفی بیرم» در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد در جمع خبرنگاران درباره برگزاری این‌ نمایشگاه‌ و معرفی پتانسیل‌های کشورمان اظهار کرد: این نمایشگاه دلیلی بر پیشرفت و زنده بودن ایران و غلبه بر تحریم‌های ظالمانه است.

    🔹وی افزود: قطعا برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها بر روابط دو کشور ایران و لبنان تاثیر خواهد گذاشت. لبنان منطقه بسیار استراتژیک بوده و کشوری است در حوزه ترانزیت بین‌المللی فعال است و می‌تواند خدمات بزرگی ارائه کند.

    🔹وزیر کار لبنان با اشاره به اینکه فرصت را غنمیت شمرده و از مسئولان و برگزار کنندگان نمایشگاه‌های بزرگ می‌خواهم که شبیه این نوع نمایشگاه را در لبنان هم برگزار کنند، تصریح کرد: به نظر بنده وقتی فعالان اقتصادی لبنان ببیند که چنین نمایشگاهی با چنین کیفیتی برگزار می‌شود، قطعا در این صنعت ورود کرده که تاثیر زیادی بر صنعت لبنان خواهد گذاشت.
    🔹بیرم افزود: ایران محصولات بسیار زیبا و با کیفیتی دارد که نیازمند بازاریابی است. افزایش روابط موجب بازاریابی بیشتر و معرفی محصولات خواهد شد. ایران کشوری است با توانایی‌ها و پتانسیل‌های ارزشمند که برگزاری چنین نمایشگاه هایی مکانی برای به رخ کشیدن توان بالای جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف اقتصادی وزمینه ساز سرمایه‌گذاری های خارجی مختلف دراین کشور.
    🔹وی درباره برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در لبنان که قرار است ۶تا۹مهرماه در بیروت برگزار شود و تاثیر آن بر افزایش مراودات تجاری دو کشور، تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه که درحال برنامه ریزی است ،بر روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور تاثیر گذارخواهدبود.دراین راستا نیاز به شناسایی بیشتر ظرفیت‌های دو طرف دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *