×
×
جدیدترین‌‌ها

اقدام شورای شهر تهران در بروزرسانی تمام گزارش‌های حسابرسی

  • کد نوشته: 70578
  • تیر 14, 1402
  • رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای شهر تهران گفت: به جرأت می‌گویم بروز رسانی گزارش های حسابرسی، در شورای شهر چنین سابقه‌ای نداشته که گزارش ها در فاصله کمتر از ۴ ماه از شروع سال در صحن شورا قرائت شود.

    اقدام شورای شهر تهران در بروزرسانی تمام گزارش‌های حسابرسی

    به گزارش نخست نیوز ، محمد آخوندی در مراسم رونمایی از کتاب مستندات حسابرسی‌های ۴ ساله شورا و تجلیل از عوامل این حسابرسی‌ها گفت: در ابتدای ورود به شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۰، بررسی‌هایی در کمیسیون برنامه و بودجه داشتیم و مشخص شد، گزارش‌های حسابرسی که وظیفه قانونی شورای شهر است بین سال های ۹۶ تا ۹۹ در صحن شورای شهر ارائه نشده و حسابرسان اصلا مستقر نشده بودند.

    وی با اشاره به تأکیدات رئیس شورای شهر تهران مبنی بر بروز رسانی گزارش‌های حسابرسی، افزود: با دستور رییس شورای شهر، جلساتی در کمیسیون برنامه و بودجه داشتیم و قرار شد کارگروه حسابرسی تشکیل شود، در این کارگروه تصمیم گرفته شد که در یک حرکت جهادی در کمیسیون برنامه و بودجه در کمتر از ۸ ماه کل گزارش های حسابرسی سال‌های ۹۶ تا ۹۹ آماده و به ترتیب در صحن شورای شهر قرائت شود.

    آخوندی تاکید کرد: حدود یک ماه پیش قرائت حدود ۳۰۶ گزارش حسابرسی سال‌های ۹۶ تا ۹۹ در صحن شورا شهر به اتمام رسید و درحال حاضر نیز شاهد به نتیجه رسیدن بروز رسانی گزارش‌های حسابرسی هستیم.

    رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه گزارش‌های حسابرسی سال های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ شروع شده است، ادامه داد: به جرأت می‌گویم این موضوع در شورای شهر سابقه نداشته که گزارش ها در فاصله کمتر از ۴ ماه از شروع سال در صحن شورا قرائت شود.

    وی با اشاره به تأکیدات اعضای شورای شهر مبنی بر نتیجه بخش بودن گزارش‌های حسابرسی، بیان کرد: قطعا طبق آنچه که اعضای شورا اعلام نظر کردند، این گزارش‌ها منتج به بهبود عملکردهای سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق ۲۲گانه خواهد شد؛ چراکه تکالیفی مشخص می‌شود و براساس آن پیگیری می کنیم که شرکت‌ها، سازمان‌ها و مناطق گزارش‌ها را به روز کنند.

    بر اساس گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، آخوندی گفت: با تلاش دبیر کمیسیون برنامه و بودجه، گزارش ۴ ساله حسابرسی هر کدام از مناطق، شرکت‌ها و سازمان‌ها را در قالب کتاب منتشر کردیم تا این در سوابق شورا باقی بماند، با این اقدام مستندسازی هم انجام می‌شود.

    منبع:ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *