×
×
جدیدترین‌‌ها

تیراندازی به یک پایگاه نظامی اسرائیل در نزدیکی رام الله

  • کد نوشته: 69659
  • تیر 1, 1402
  • صبح روز چهارشنبه، رزمندگان مقاومت به سمت یک پایگاه نظامی اسرائیل در نزدیکی روستای سلواد در نزدیکی رام الله تیراندازی کردند.

    تیراندازی به یک پایگاه نظامی اسرائیل در نزدیکی رام الله

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از الجزیره، ساعاتی پس از عملیات عیلی، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، افراد مسلح نزدیک پایگاه نظامی در شرق رام الله در کرانه باختری تیراندازی کردند و نیروهای ارتش هم متقابلا به سمت آنها تیراندازی کرده و در جستجوی فرد مظنون، منطقه را پاکسازی کردند. این درگیری تلفاتی نداشت.

    همزمان، نیروهای اشغالگر به روستای عوریف در جنوب غربی شهر نابلس یورش برده و منزل عاملان عملیات شهادت طلبانه در نزدیکی شهرک عیلی را بررسی مهندسی کردند تا آنها را تخریب کنند.

    حمله به شهرک نشینان که گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس آن را بر عهده گرفت، یک روز پس از یورش بی‌سابقه به اردوگاه جنین انجام شد که در اثر آن هفت فلسطینی به شهادت رسیدند.

    جنبش حماس مسؤولیت عملیات علیه شهرک نشینان عیلی را بر عهده گرفت و اعلام کرد، عاملان این عملیات وابسته به گردان های القسام هستند.

    این جنبش اعلام کرد، این عملیات پیامی روشن برای دولت اشغالگر و پاسخی طبیعی به قتل عام در اردوگاه جنین و طرح‌های خبیثانه رژیم برای تجزیه مسجدالاقصی و تکمیل حلقه‌های یهودی سازی آن است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *