×
×
جدیدترین‌‌ها

دیدار رییس ستاد گروه 444 مهندسی رزمی نزاجا با خانواده شهدا

  • کد نوشته: 68483
  • خرداد 11, 1402
  •  رییس ستاد گروه 444 گروه مهندسی رزمی نزاجا منطقه شمال شرق به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) با خانواده شهید امیر تیموری، رمضان گلدی و محمدرضا بربری چاقوری دیدار و از خانواده آنان تقدیر و تجلیل کرد.

    دیدار رییس ستاد گروه 444 مهندسی رزمی نزاجا با خانواده شهدا

    نخست نیوز : سرهنگ محمدعلی آسمانی در این دیدار با تاکید بر اینکه همه ما مدیون فداکاری‌های شهداء و جانبازان انقلاب اسلامی هستیم، گفت: آرامش و امنیت امروز ما مرهون از خودگذشتگی شهیدان است و بی شک راه این دلیرمردان ادامه دارد. وی افزود: هشت سال دفاع مقدس و پیروز‌های رزمندگان در مقابل جبهه کفر و استکبار با رهبری هوشمندانه امام راحل و عزم مردم انقلابی، نمونه‌ای بارز و الگویی تمام عیار برای غلبه بر محدودیت‌ها است. رییس ستاد گروه 444 مهندسی رزمی نزاجا خاطرنشان کرد: خانواده شهدا طلایه داران عزت و اقتدار کشور هستند و دیدار با والدین شهدا در روزهای پایانی بهار موجب برکت و رحمت است.

    خبرنگار: مجید خروشی

    نوشته های مشابه

    2 پاسخ به “دیدار رییس ستاد گروه 444 مهندسی رزمی نزاجا با خانواده شهدا”

    1. مجید گفت:

      جناب سرهنگ اسمانی یک ارتشی بی ریا کار راه انداز دلسوز محبوب و مردمی با اخلاق مشتی که بسیار هوای سرباز هارو داشت بسیار زحمتکش و مهربان با ایثار من خیلی به ایشون ارادت دارم چون خدمت کردم در ارتش و از نزدیک شاهد زحمت ها وتلاش های این ارتشی دلسوز مهربان بودم به واقع برای سربازها پدری میکردند ای کاش ارتش قدر همچین نیروهای مخلص و مردمی شو بیشتر بدونه جناب سرهنگ آسمانی من افتخار میکنم که سرباز شما بودم خداحفظتون کنه واسه خانواده و ارتش ای کاش میتونستم دوباره بیام خدمت و ارتش دوباره سربازتون میشدم خیلی چیزها ازشما یاد گرفتیم دوستون داریم آسمانی عزیز

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *