×
×
جدیدترین‌‌ها

عبدالله ویسی: گفته بودم کار بقا به هفته پایانی کشیده می‌شود

  • کد نوشته: 66614
  • اردیبهشت 22, 1402
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تلاش می‌کنیم هفته آینده جشن بقا را از راه دور با مردم آبادان و خوزستان برپا کنیم.
    عبدالله ویسی: گفته بودم کار بقا به هفته پایانی کشیده می‌شود

    به گزارش نخست نیوز ، عبدالله ویسی پس از تساوی تیمش برابر ذوب آهن در نشست خبری اظهار کرد: باید ابتدا تشکر ویژه از همه کسانی داشته باشم که امروز با حضور در ورزشگاه از صنعت نفت حمایت کردند. امروز سنگ تمام گذاشتند و مطمئن باشید محبت آنها را جبران می‌کنیم.

    او بیان کرد: بازی بسیار خوب بود. نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم اما متاسفانه وقتی ۱۰ نفره شدیم نتوانستیم بحث‌های تاکتیکی را به بازیکنان منتقل کنیم و باید کار را به بین دو نیمه می‌سپردیم. تیم ما ۱۰ نفره بود اما آن قدر خوب بازی کردیم که گویا حریف ۱۰ نفره بود و حتی می‌توانستیم به گل برسیم اما شانس با ما یار نبود. همان طور که روز اول هم گفتم، کار برای بقا به روز آخر کشیده می‌شود، به همین صورت شد. تلاش می‌کنیم هفته آینده جشن بقا را از راه دور با مردم آبادان و خوزستان برپا کنیم.

    سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: وقتی تیمی ۱۰ نفره می‌شود، به بازیکنانش شوک وارد می‌شود و در چنین شرایطی تا بخواهند خودشان را جمع و جور کنند، شاید اتفاقات دیگری هم رخ بدهد. تا به رختکن نمی‌رفتیم نمی‌توانستیم کاری کنیم و تا وقتی شکل تیمی‌مان در ابتدای نیمه دوم خوب بود، نیازی به تغییر نداشتیم. هر کسی برای تعویض یک نظر دارد اما نظر من و کادر فنی مهم است. در نهایت کاری را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم و خوب هم بودیم و حتی می‌توانستیم گل هم بزنیم که به این صورت نشد.

    او درباره برنامه این تیم برای بازی با گل گهر نیز عنوان کرد: باید این تیم را آنالیز کنیم و صحبت‌های لازم را با بازیکنان داشته باشیم. در سیرجان کار مهمی داریم و باید تیر خلاص را بزنیم.

    ویسی درباره غیبت ریکانی در بازی پایانی لیگ گفت: بودن ریکانی می‌توانست خیلی به ما کمک کند و مطمئن باشید نمی‌گذاریم نبودن او به ما آسیب بزند.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *